Ook voor de promotie van je bedrijf geldt: houd het simpel, stombo!
Simpele promotie van je bedrijf. Het kan echt! Ik leg het uit in deze blog.
Hoe simpeler het concept, hoe makkelijker je business werkt
Na tien jaar ondernemend bezig te zijn herken ik het volgende: hoe simpeler het concept, hoe makkelijker je business werkt. Ik kom elke dag nieuwe mensen tegen en meer dan wekelijks krijg ik iemand voor me die ”niet even” kan uitleggen wat hij of zij doet. En dan ga ik nog meer vragen stellen. Dus als ik het goed begrijp doe je dit en dat?
Ik vind het niet sexy en ik garandeer je, geen journalist heeft zin om over iemand te gaan publiceren wanneer diegene geen idee heeft wat die aan het doen is. En hoe moet je iemand inhuren die niets en alles voor je kan betekenen?
KISS!
Ze zeggen weleens, keep it simple stupid! Oftewel het KISS-principe: Keep It Simple, Stupid!
Een omhaal van woorden kan leuk zijn, maar daarvoor hebben steeds minder mensen tijd.
- Weet jij wat jij wil?
- Wat wil jij voor elkaar krijgen?
- Wat is jouw ultieme doel?
Zet als reactie in 1 zin wat je doet. Ik begin!
Je las een artikel van Jennifer Delano, freepublicityspecialist en pr-expert
Benieuwd wat free publicity kan doen voor jouw bedrijf? Start met opvallen!
Jennifer Delano
op 15 Oct 2012John de Vries
op 24 Oct 2012Zefanja
op 24 Dec 2012