Zo kiest de media voor jou!
arrow_drop_up arrow_drop_down

Zo kiest de media voor jou!

opvallen als expert met jouw vak / jouw expertise / jouw bedrijf

Wat ga je leren?

Hoe je de aandacht van de media trekt

Hoe je aan een aantal directe promotie links naar je website komt

Hoe je de juiste media voor jouw bedrijf selecteert

Hoe je kan zorgen dat jij weet wie wanneer wat over je zegt op internet

Hoe je jezelf & jouw bedrijf uniek maakt

Hoe journalisten selecteren op nieuws

Hoe je zorgt dat je altijd op de hoogte wordt gehouden van online publiciteit rond jouw bedrijf

Wat er nodig is om een goed interview te geven

Een aantal methodes die tot directe publiciteit kunnen zorgen

Hoe je voor een eerste publicatie zorgt

Zeven voor iedereen toepasbare methodes om zelf nieuws te genereren

Hoe je de juiste media kan selecteren om jouw klant jou te laten vinden

Zo kiest de media voor jou! Hoe zou jij het vinden als jouw potentiële klant jouw bedrijf vindt opvallen tussen al die andere aanbieders? En als ze vervolgens aan jou denken als ze behoefte hebben aan jouw product of dienstverlening? En wellicht daarna contact met je opnemen?

En, is dat bij jou al het geval? En hoe graag zou je dit willen? Heb je hier al een strategie voor? Belangrijk is dat je eerst duidelijk hebt waar je naartoe wilt, en duidelijk hebt wat je wilt bereiken. Welke belangrijke momenten in jouw organisatie zijn het waard om met de buitenwereld te delen? Zodat - of waardoor - je de media bereikt en daarmee nog sneller en efficiënter jouw doelen behaalt? Tijdens de workshop ontdek je hoe je zorgt dat de media voor jou kiest!

Zo Kiest De Media Voor Jou Review Vida

Jennifer Delano

Als mens was ik niet altijd zichtbaar. Sterker nog – vroeger was ik meer op zoek naar manieren om de grond in te zakken. Toen ik jaren later mijn eigen bedrijf opzette en er een fase van bijna geen werk aanbrak, ontdekte ik de kansen van pr. Ik schreef een eerste persbericht, ontdekte hoe ik in de media kon komen én blijven. Nu vinden klanten mij, door middel van publiciteit of passende (social) media, in plaats van dat ik ze moet vinden.

Event Date

donderdag

23-01-'20

13.30

Reserveer nu je plek voor 47 euro excl. BTW!

NRC

The content you add below will be added to a pop-up on the live version of your website, checkout preview mode for the result.

Cover van GezondNU

The content you add below will be added to a pop-up on the live version of your website, checkout preview mode for the result.

Grazia

The content you add below will be added to a pop-up on the live version of your website, checkout preview mode for the result.

EditieNL

The content you add below will be added to a pop-up on the live version of your website, checkout preview mode for the result.

Wat leverde de vorige workshop op?

Ik heb geleerd bewuster om te gaan met publiciteit en, meer ruimte en tijd in te plannen om momenten te creëren. Ze zijn er wel maar moet er wel bij stil staan en er is veel meer mogelijk als ik had gedacht.

Yvonne Körver - Yvonne Fotografie

Ik heb inzicht gekregen in de samenhang tussen marketing en pr.  Jennifer is deskundig. Ik kan nu veel scherper nadenken over de strategie die ik ga uitzetten voordat ik aan de gang ga.

Bert Tamboer

Goed overzicht voor PR Plan benodigdheden, lol, super leuk, professioneel en eerst pr plan dan doen i.p.v. doen zonder plan.

Joia Stoutjesdijk - Fica te Faa Consulting

Ik heb veel inzichten en ideeën voor promotie. gekregen. Ook heb ik goede connecties gelegd met andere deelnemers.

Fernand Pos - Leven vanuit Passie

Reserveer nu je plek!

Bonus - voor mensen die zich nú aanmelden - 

Mensen die zich voor nú aanmelden – krijgen de speciale en nergens anders te verkrijgen 

Jennifer Delano (c)  Handout ''De 100 PR Punten Checklist''

100% satisfaction guaranteed!

Als jij aan het einde van de workshop niets geleerd hebt, 

dan kun je direct naar me toekomen en krijg je je geld terug.

Locatie 

We verzamelen ons in een mooie locatie in Hoofddorp aan de Antareslaan 10. Neem genoeg visitekaartjes mee: je gaat leuke mensen ontmoeten!

Tijden

13.30 inloop

13.45 voorstelronde op ludieke manier

14.00 start

15.15 - 15.30 pauze  

16.30 fotomoment & netwerken

17.00 eind 

Cookies...ja, gebruiken we!