Hoe kom je in Hart van Nederland met je bedrijf? communicatiebureau geeft tips over bereikbaarheid
communicatie bureau
Jennifer Delano
communicatie bureau
11/06/2012
1 min
2

Hoe kom je in Hart van Nederland? Door bereikbaarheid! Tips van een communicatiebureau eigenaar

11/06/2012
1 min
2

Hoe kom je in Hart van Nederland? Door bereikbaarheid! Tips van een communicatiebureau eigenaar

Communicatiebureau bereikbaarheid, ik mag er blij mee zijn. Zo kom je in Hart van Nederland.

Interview over pesten in Hart van Nederland

Naar aanleiding van het schokkend nieuws over de zelfmoord van Tim Ribberink ben ik gisteren benaderd door Hart van Nederland. SBS6 heeft via mijn communicatiebureau contact met mij opgenomen met de vraag of ik een interview wilde afgeven over pesten voor het late editie van Hart van Nederland.

Ze vertelden dat dit was dankzij mijn wilskracht om verder te gaan nadat ik zelf jaren lang gepest ben en er iets positief van heb gemaakt. Vorig jaar bracht ik mijn e-book met de titel Van 12 tot 17 – Dagboek van een gepest kind uit. Ik typte hiervoor een jaar lang al mijn oude dagboekpagina’s over.

Pesten Is Niet Leuk – Hart Van Nederland Interview – Jennifer Delano – 5 november 2012

Meer gratis tips, tricks en exclusieve behind-the scenes? Abonneer je dan op mijn YouTubekanaal. Aanrader!  

Vindbaar door persberichten en online promotie  

Dankzij het runnen van mijn eigen communicatiebureau weet ik hoe ik mijn boek vindbaar moet maken. Ik heb voor de release van mijn boek een persbericht geschreven en op diverse (social) media sites gepubliceerd. Daarnaast heb ik mijn boek ook zo veel mogelijk gepromoot op Facebookpagina’s en Hyves.

Naar aanleiding van al deze berichtgeving, de publiciteit die hieruit rolde en de vindbaarheid werd ik gisteren gebeld door de redactie van televisieprogramma Hart van Nederland.  Zo zie je maar weer, wanneer je je communicatie en publiciteit constructief uitvoert is de kans om opgemerkt te worden veel groter. En dit helpt! Ik ben enorm blij dat ik mensen kan vertellen dat als ik het kan, zij het ook kunnen. Er is namelijk een leven dat je kan opbouwen wanneer je eruit wil komen. Sinds vorige week ben ik ook gestart met een eerste brainstorm voor Challenge Day – http://www.challengedaynederland.nl/ Wat ben ik blij dat ik op deze manier kan bijdragen!

Voor welk onderwerp mogen ze jou bellen?

Je las een artikel van Jennifer Delano, freepublicityspecialist en pr-expert

Benieuwd wat free publicity kan doen voor jouw bedrijf? Start met opvallen!

Reacties
Categorieën