06 november 2012 

Hoe kom je in Hart van Nederland? Door bereikbaarheid! Tips van een communicatiebureau eigenaar

Hoe kom je in Hart van Nederland? Door bereikbaarheid! Tips van een communicatiebureau eigenaar

Communicatiebureau bereikbaarheid, ik mag er blij mee zijn. Zo kom je in Hart van Nederland.

Naar aanleiding van het schokkend nieuws over de zelfmoord van Tim Ribberink ben ik gisteren benaderd door Hart van Nederland. SBS6 heeft via mijn communicatiebureau contact met mij opgenomen met de vraag of ik een interview wilde afgeven over pesten voor het late editie van Hart van Nederland.

Ze vertelden dat dit was dankzij mijn wilskracht om verder te gaan nadat ik zelf jaren lang gepest ben en er iets positief van heb gemaakt. Vorig jaar bracht ik mijn e-book met de titel Van 12 tot 17 – Dagboek van een gepest kind uit. Ik typte hiervoor een jaar lang al mijn oude dagboekpagina’s over.

Pesten Is Niet Leuk – Hart Van Nederland Interview – Jennifer Delano – 5 november 2012

Meer gratis tips, tricks en exclusieve behind-the scenes? Abonneer je dan op mijn YouTubekanaal. Aanrader!  

Dankzij het runnen van mijn eigen communicatiebureau weet ik hoe ik mijn boek vindbaar moet maken. Ik heb voor de release van mijn boek een persbericht geschreven en op diverse (social) media sites gepubliceerd. Daarnaast heb ik mijn boek ook zo veel mogelijk gepromoot op Facebookpagina’s en Hyves.

Naar aanleiding van al deze berichtgeving, de publiciteit die hieruit rolde en de vindbaarheid werd ik gisteren gebeld door de redactie van televisieprogramma Hart van Nederland.  Zo zie je maar weer, wanneer je je communicatie en publiciteit constructief uitvoert is de kans om opgemerkt te worden veel groter. En dit helpt! Ik ben enorm blij dat ik mensen kan vertellen dat als ik het kan, zij het ook kunnen. Er is namelijk een leven dat je kan opbouwen wanneer je eruit wil komen. Sinds vorige week ben ik ook gestart met een eerste brainstorm voor Challenge Day – http://www.challengedaynederland.nl/ Wat ben ik blij dat ik op deze manier kan bijdragen!

Voor welk onderwerp mogen ze jou bellen?

Benieuwd wat free publicity kan doen voor jouw bedrijf? Start met opvallen!

Over de schrijver
Jennifer Delano is de meest spraakmakende freepublicityspecialist van Nederland. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor pr. Schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om free publicity aan te trekken.
Romeo Haas
Door

Romeo Haas

op 06 Nov 2012

Go Jennifer trots op je moed en doorzettingsvermogen.Mooi initiatief en geweldig dat dit onderwerp zo op de kaart wordt gezet. Ook op de werkvloer hebben mensen last van dit "achterlijk gedrag"Ik zou de zin pesten is niet leuk veranderen in" Pesten is zoooo kinderachtig en achterlijk - Zelfs apen doen dat niet ! "

Ans Tros
Door

Ans Tros

op 07 Nov 2012

een big hug voor jou Jennifer! Je bent een schoolvoorbeeld voor mij! dank Ans

Reactie plaatsen