02 januari 2013 

Zielig verhaal en pr: ondernemers durven niet te delen

Zielig verhaal en pr: dat heb ik voor je!

Voor kerst heb ik de volgende mail gestuurd naar mijn PR-collega’s. Een mix van mensen die ik goed ken (al jaren) en PR doen voor uiteenlopende bedrijven/merken. Zowel nationaal als internationaal.  Ik vroeg ze te delen en gaf hen de kans om met naam op PRGoeroe.nl genoemd te worden als PR professional.  En om hun eigen staaltje PR-werk te laten zien.

Beste Collega,

Voor het PR platform www.PRGoeroe.nl ben ik op zoek naar inzichten uit 2012, trendvoorspellingen voor 2013 en natuurlijk de tip van jou als PR-Professional.

Zou jij de volgende vragen willen beantwoorden?
Dan voeg ik deze toe aan een inhoudelijke blogpost.

Vraag 1: Wat wordt volgens jou de trend in PR of communicatie in 2013?

Vraag 2: Wat vond jij de mooiste ontwikkeling op communicatie/PR gebied in 2012?

Vraag 3: Wat vond jij de mooiste case uit 2012? En wat kunnen lezers (ZZP-ers / werknemers  op communicatieafdelingen/etc.) hiervan leren?

vraag 4: Wat is dé tip die jij hebt om succesvol te zijn met het promoten van een (eigen) bedrijf?

Alvast dank namens mijn lezers,

Jennifer Delano

Hoeveel denk jij dat reageerden hierop? Ik heb het antwoord: helemaal niemand. Ik vrees dat dit iets zegt over het klimaat dat heerst in ondernemersland. Kennis bij je houden in plaats van delen. Klanten niet noemen op je website omdat je de angst hebt dat iemand ”ze afpakt”.

Het stemt me treurig en het maakt deze blog tot een zielig verhaal.

Er is namelijk genoeg voor iedereen! Maar alleen: wanneer je bereid bent te delen!

Ik ga delen tijdens het event op 2 februari 2013. Wil jij erbij zijn (bijna-gratis)? Of de videobeelden in jouw bezit krijgen? Ga nu naar deze link www.waaromkenikjeniet.nl

Ben jij bereid te delen?

Je las een artikel van Jennifer Delano, freepublicityspecialist en pr-expert

Benieuwd wat free publicity kan doen voor jouw bedrijf? Start met opvallen!

Over de schrijver
Jennifer Delano is de meest spraakmakende freepublicityspecialist van Nederland. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor pr. Schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om free publicity aan te trekken.
Mario Hoogakker
Door

Mario Hoogakker

op 02 Jan 2013

Tracht al jaren collega's te motiveren dingen samen te doen,letterlijk de lading te (ver)delen, synergie als uitgangspunt etc. etc. en IEDEREEN zegt dat het niet zal lukken. En ik blijf er in geloven dat alleen samenwerken tot beter en gewogen resultaat kan/moet leiden!

Reactie plaatsen