11 januari 2013 

Succesvol vrouw zijn: promotie voor vrouwelijke ondernemers

Succesvol vrouw zijn: promotie voor vrouwelijke ondernemers

Promotie voor vrouwelijke ondernemers – Tijdens Powerdag op 17 januari 2013 ga ik speeddaten met vrouwelijke ondernemers. Het doel is jou verder te helpen om op jouw eigen creatieve manier promotioneel te gaan communiceren.

Promotie voor vrouwelijke ondernemers: waarom is mijn concurrent bekender dan ik?

– Waarom is mijn concurrent bekend en ik niet?
– Hoe kan het dat mijn concurrenten meer klanten hebben dan ik?
– Wat doe ik verkeerd met promotie?
– Waarom lukt het me niet mijn doelen met mijn bedrijf te behalen?

Een van de redenen kan wijzen op het missen van goede PR.

Powerdag is een evenement met sprekers, workshops, seminars en speeddates. Er is allerlei informatie te halen en daarnaast kun je fantastische andere vrouwen ontmoeten. 

Ben jij een ondernemende vrouw en wil je geïnspireerd worden, workshops volgen, nieuwe mensen ontmoeten en ideeën opdoen? Wil je uit je comfortzone komen, bijgespijkerd worden op het gebied van PR, Pinterest, bloggen en hoe je meer kunt doen in minder tijd? Wil jij jouw dromen waarmaken of wil je erachter komen wat je nou eigenlijk écht graag wilt? Dan is deze vijfde editie van de Powerdag echt wat voor jou! 

Al honderden vrouwen gingen je voor en kwamen enthousiast naar buiten. Dat is wat je komt doen op de Powerdag, die power/energie halen om te doen wat jij écht wilt!

Powerdag ‘Durf te zijn’
Datum: 17 januari 2013
Thema: durf te zijn
Locatie: S2M Maarssen, Planetenbaan 100-110 Maarssen
Tijd: 10:00 – 18:00

Je las een artikel van Jennifer Delano, freepublicityspecialist en pr-expert

Benieuwd wat free publicity kan doen voor jouw bedrijf? Start met opvallen!

Over de schrijver
Jennifer Delano is de meest spraakmakende free publicity-specialist van Nederland. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor PR. Jennifer schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om free publicity aan te trekken. Haar missie is om in de aankomende drie jaar een miljard euro aan free publicity te genereren voor innovatie.
Reactie plaatsen