05 mei 2022 

Podcast interview: Media-aandacht zorgt dat mensen graag met je werken

Wat superleuk – Marjolein Hettinga van De CommunicatieHelpdesk belde mij met de vraag of ik openstond om een podcast op te nemen. Toen ik hoorde dat het ging over free publicity voor ondernemers, was ik natuurlijk meteen enthousiast. ''Een goede manier om je bedrijf onder de aandacht te brengen, is in de media verschijnen. Goed voor je zichtbaarheid en naamsbekendheid en aandacht in de media wekt vertrouwen, het maakt dat mensen graag met je willen werken. Toch zijn er nog maar weinig ondernemers die free publicity actief in hun marketingstrategie opnemen.'' aldus de OndernemersPodcast.


Ik roep zulke dingen natuurlijk al jaaaaren. Maar fijn dat oprichter van De CommunicatieHelpdesk Marjolein Hettinga het ook vertelt. Met de hoop om ondernemers te inspireren met de mogelijkheden van free publicity, belde ze mij op. Nog geen 2 weken later komt hij nu online. In de nieuwste aflevering van De OndernemersPodcast zit er een media-aandacht expert


Er kwam zelfs een hele lovende tekst bij de podcast. Ze schreef:
''Als er iemand een voorbeeld is van 'practice what you preach', dan is het Jennifer wel. Ze staat regelmatig in tijdschriften en kranten of wordt geïnterviewd voor radio en tv. En ook haar klanten weet ze in de media te krijgen. Zij kan je dus alles vertellen over free publicity en hoe je als ondernemer in de media komt.''


Wil jij alles weten? 
Volg deze podcast en luister aflevering 78 van De OndernemersPodcast via Apple Podcasts, Spotify via: https://decommunicatiehelpdesk.nl/podcast / Oftewel: volgen en luisteren. Ik ben heel benieuwd wat je ervan vindt…

 

Over de schrijver
Jennifer Delano is de meest spraakmakende freepublicityspecialist van Nederland. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor pr. Schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om free publicity aan te trekken.
Reactie plaatsen