Expert doet haar verhaal in het NRC
Als expert in het NRC, Psychologie Magazine, de Happinez en meer? Ik help je graag. En nee, daar hoef je niets over te zeggen.
Expert krijgt media-aandacht
Afgelopen maanden was ik onder andere aan de slag voor een expert. Eerder hielp ik haar met publiciteit rond/over haar boeken. Mijn werk toen leverde mooie exposure op in diverse media zoals De Gelderlander, Psychologie Magazine, Baaz, Happinez en meer. De kracht in het verhaal van deze expert is dat ze werkt in een soort van 'nieuw beroep'. De laatste tijd is daar steeds meer vraag naar, en dat helpt met haar werk als spreekster, trainster en auteur.
Dit jaar kwam ze met een nieuw boek over haar expertise. Het was wederom een mooi managementboek met een prikkelende titel. Ik pitchte deze richting de media en niet veel later verscheen het bericht over haar boek in: o.a. Ondernemersbelang, Nationale Beroepengids, Magazine Kwaliteit In Bedrijf en online magazine Feem Magazine. Daaromheen tipte ik deze expert als interview kandidaat op plekken waar haar verhaal ook zou kunnen passen. Binnenkort zijn de tips en tricks vanuit haar expertise te lezen in het NRC. Daarnaast publiceerde de Volkskrant en de Intermediair haar verhaal als ondernemer en werk in deze specifieke expertise.
Als je na het lezen van deze blog je afvraagt wie deze expert is: dat begrijp ik. Ik had deze blog volstaan met links naar haar site, boeken en publicaties. Maar helaas: deze expert wil graag in het midden laten dat voor het aantrekken van media-aandacht er een free publicity expert is ingeschakeld. Dat is haar goed recht natuurlijk. Mocht jij de media in willen en jouw concullega’s niet willen laten weten dat jij een professional hebt ingehuurd? Dat kan! Neem vrijblijvend contact op en informeer naar de mogelijkheden.
Je las een artikel van Jennifer Delano, freepublicityspecialist en pr-expert
Benieuwd wat free publicity kan doen voor jouw bedrijf? Start met opvallen!