ClipTalk leerde mij 11 lessen
arrow_drop_up arrow_drop_down
16 oktober 2015 

ClipTalk 2015 leerde mij 11 lessen

ClipTalk 2015 leerde mij 11 lessen – Inge van der Heijden van Bavaria, Marloes Houtenbos van Sanoma en Charissa Smits van Clipit vertelden over het nut van pr-waarde tijdens ClipTalk. Er waren heel wat lessen te ontdekken.

Hierbij de mooiste lessen:

ClipTalk Learning 1: Advertentiewaarde is niet leidend

ClipTalk Learning 2: Denk na over taalgebruik

ClipTalk Learning 3: Ontdek de verborgen schat

ClipTalk Learning 4: Bedenk wat het doel is van pr

ClipTalk Learning 5: Er is altijd één iemand blij met de hoogte van de pr-waarde

2015-10-14 ClipIt foto IrvinxClipTalk Learning 6: Werk samen met stakeholders

ClipTalk Learning 7: Pas je aan het digitale tijdperk aan

ClipTalk Learning 8: Doe niet alles tegelijkertijd

ClipTalk Learning 9: Meet pr-waarde om meerdere redenen

ClipTalk Learning 10: Waarom gebruiken we media anno 2015?

ClipTalk Learning 11: En een extra uitspraak …

Uitleg nodig van deze afspraken? Ontdek deze op: http://delanopr.nl/2015/10/16/11-learnings-het-verslag-van-cliptalk-2015/

Wanneer ik een persbericht schrijf meet ik de resultaten: op het gebied van pr-waarde, sociaal bereik, het aantal bronnen, wie de bronnen waren en welke de belangrijkste zijn. Handig of handig?

Hoe ontdek jij dat jouw naam wordt genoemd online of offline?

Over de schrijver
Reactie plaatsen

Cookies...ja, gebruiken we!