21 november 2019 

Wat levert een week in de media je op? 3389 euro aan pr-waarde!

Wat levert een week in de media je op? 3389 euro aan pr-waarde!

Maar wat levert een week in de media je nou echt op? Het is een vraag die ik vaak krijg. Ik maak hiervoor gebruik van een systeem dat de publiciteit meet. Dit wat een goede mediaweek oplevert!

Een mooie week in de media

Ik maak gebruik van een systeem dat de publiciteit meet van mijn klanten. Natuurlijk meet ik ook die van mijzelf door. Want het goede voorbeeld geven doe ik graag. Afgelopen week was een mooie week. Ik werd geïnterviewd door Radio 1. Ze waren ook zo vriendelijk om over de uitzending te publiceren. Ook stond er een interview van mij in het NRC. Daarnaast hielp ik mijn kerk met de promotie van de rommelmarkt. Al met al… drie hits van online en offline publiciteit in Nederland. Exclusief het radio-interview komt het neer op een media-waarde van 3389 euro.

Ook met jouw business in de media?

Wil jij weten hoe jij aan zulke publiciteit rondom jouw verhaal komt? Volg dan mijn online training Zo kiest de media voor jou!

In slechts 90 minuten weet jij exact:

  • hoe je de aandacht van de media trekt;
  • hoe je zorgt voor jouw eerste gratis mediapublicatie;
  • hoe journalisten selecteren op nieuws;
  • PLUS hoe jij je onderscheidt van de concurrent, zodat je supersnel en gemakkelijk nieuwe klanten aantrekt voor jouw business!

Stop met al die veel te dure advertenties en leer wat wél werkt.

JA! Ik ben klaar voor meer klanten en wil graag met mijn business in de media!

Over de schrijver
Jennifer Delano is de meest spraakmakende freepublicityspecialist van Nederland. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor pr. Schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om free publicity aan te trekken.
Reactie plaatsen
arrow_drop_up arrow_drop_down