26 september 2013 

Dé ondernemerstip van Ad van der Waarden: 'Pak die telefoon!'

Dé ondernemerstip van Ad van der Waarden

Dé ondernemerstip van Ad van der Waarden – Ad van der Waarden is businesscoach en helpt ondernemers nieuwe klanten te werven door middel van koude acquisitie. In deze video deelt hij zijn grootste tip.

Veel ondernemers hebben een hekel aan koude acquisitie

'Twee vingers in je neus kun je de targets tegenwoordig niet meer dichtfietsen,' aldus Ad van der Waarden. Dus startte hij zijn coachingsbedrijf. Cold calling, oftewel koude acquisitie, is zijn specialisatie. Iets waar veel ondernemers niet goed in zijn. Gelukkig kun je dat gewoon leren.

TIP: Het houdt niet op na een afgeronde klus

Ad: 'Wat mensen heel vaak vergeten, is de juiste aandacht op het juiste moment aan bestaande klanten geven. Na een gedane klus houdt het voor veel ondernemers op. Er is geen opvolging, geen aftersales, geen passie voor "en wat dan nu?" en dat is zonde.

'Pak dus de telefoon,  maak een afspraak en ga een kop koffie drinken. Ga langs en hou het dynamisch met je klant.'

Wil je meer weten over dit onderwerp? Bekijk dan ook deze vlog:

Je las een artikel van Jennifer Delano, freepublicityspecialist en pr-expert

Benieuwd wat free publicity kan doen voor jouw bedrijf? Start met opvallen!

Over de schrijver
Jennifer Delano is de meest spraakmakende free publicity-specialist van Nederland. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor PR. Jennifer schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om free publicity aan te trekken. Haar missie is om in de aankomende drie jaar een miljard euro aan free publicity te genereren voor innovatie.
Reactie plaatsen