arrow_drop_up arrow_drop_down
31 januari 2020 
in pr

'Wat een praktische tips om vaker in de media te komen'

Afgelopen maand gaf ik de workshop Zo Kiest De Media Voor Jou. We waren met een mooie groep mensen, onder wie verschillende soorten ondernemers. Van een onderneemster die de hardste massages geeft van Lisse en omgeving en iemand die bezig is met LinkedIncampagnes voor grote bedrijven tot sprekers over factchecking.

Allerlei onderwerpen kwamen voorbij. Wat is pr? Waarom zou je pr in willen zetten? En hoe maak je voor jouw bedrijf een nieuwswaardige boodschap? We gingen aan de slag met alle manieren om een bericht nieuwswaardig te maken. Dat leverde diverse inzichten op. Want de zoektocht naar de grens tussen een lekkere blogtekst en de inhoud van een persbericht is voor een ondernemer niet zomaar te zien. Aan mij om als pr-professional daar duidelijkheid in te krijgen.

Na afloop waren dit enkele reacties:

Judith Hagelen – Oiled by Judith – http://oiled.nl/
Deze workshop geeft mij inzichten in welke stappen je als ondernemer kunt zetten om zelf in de media te komen. Jennifer is deskundige op het gebied van pr en het motiveert mij om zelf in de publiciteit te komen.

Wietske van Iersel – 7Fans – https://www.7fans.nl/ 
Wat een praktische tips om vaker in de media te komen. Pr blijkt wel echt een expertise en ik weet niet of ik dit zelf kan.

Peter ten Wolde – https://petertenwolde.com/
Jennifer Delano heeft mij inzicht gegeven in hoe een pr-specialist denkt. Ik ben blij met de ervaringen van de andere deelnemers. Jennifer Delano is professioneel, kundig en superenthousiast.

Bij de volgende workshop zijn?

Meld je nu hier aan: https://jenniferdelano.nl/zo-kiest-de-media-voor-jou/.

Over de schrijver
Jennifer Delano is de meest spraakmakende pr-specialist van Nederland. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor pr. Jennifer organiseert zichtbaarheid door (social)media-aandacht, ook wel Uniek PR Rendement genoemd. Creëert nieuws en bedenkt pr- en guerrillamarketing-acties. Schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om in te zetten.
Reactie plaatsen

Cookies...ja, gebruiken we!