24 januari 2020 

Te druk voor pr? Zo los je dat op!

Te druk voor pr? Zo los je dat op!

Ben jij te druk voor pr? Wil je wel free publicity, maar heb je geen idee hoe je het aanpakt of waar je moet beginnen? Dit is de oplossing!

Te druk voor pr: hoe zorg je dan voor zichtbaarheid?

Met regelmaat hoor ik het: ondernemers die zo druk zijn met van alles en nog wat dat ze te druk zijn voor pr. Dat is heel begrijpelijk. Voordat je het weet, ben je drukker met werken ín jouw bedrijf dan áán jouw bedrijf. Eerlijkheidshalve gebeurt mij dat ook weleens. Gelukkig stel ik duidelijke weekdoelen. Een dikke aanrader.

Maar goed, ook met mooie doelen is het nog niet gedaan natuurlijk. Vooral niet met publicitaire doelen. Daar is wel wat slim en hard werk voor nodig. Maar hoe zorg je dat jij dit jaar te zien bent? Dat jij dit jaar interviews doet, zodat klanten zeggen dat ze je hebben gezien. Dat er over jou geschreven wordt, zodat prospects sneller voor jou kiezen. Dat het ene interview zorgt voor het andere interview, zodat je wordt herkend als de expert die jij bent?

Twee manieren om aan je pr te werken

Er zijn twee routes naar een goed publicitair jaar:

  1. Zelf doen!
    Hiervoor heb ik de online training Zo kiest de media voor jou. In deze training leer je wat een boodschap nieuwswaardig maakt. In slechts 90 minuten weet jij exact hoe je de aandacht van de media trekt!Meld je aan voor Zo kiest de media voor jou til je business naar een hoger niveau!
  1. Te druk voor pr, ik wil dat helemaal niet zelf doen!
    Is het nu al duidelijk dat je geen tijd hebt om een workshop te volgen en daarna zelf aan het pr-werk te gaan? Dan kun je beter jouw pr laten doen door iemand die de hele dag werkt aan media-aandacht voor mensen. Leuk feit: je bent al op het juiste adres! Neem contact met me op en informeer naar de mogelijkheden.Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe ik jouw bedrijf in de media breng!

Wat je ook wilt, maak in ieder geval een keuze

Maak in ieder geval een keuze. Nu niets doen betekent dat je deze maand publicitair geen stap verder komt. Kies – er is geen slechte keuze. Elke keuze is een stap vooruit.

Pssst, meer inspiratie nodig? Kijk dan ook eens op mijn YouTubekanaal voor exclusieve behind the scenes!

Over de schrijver
Jennifer Delano is de meest spraakmakende free publicity-specialist van Nederland. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor PR. Jennifer schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om free publicity aan te trekken. Haar missie is om in de aankomende drie jaar een miljard euro aan free publicity te genereren voor innovatie.
Reactie plaatsen