Podcast interview: Media-aandacht zorgt dat mensen graag met je werken
Wat superleuk – Marjolein Hettinga van De CommunicatieHelpdesk belde mij met de vraag of ik openstond om een podcast op te nemen. Toen ik hoorde dat het ging over free publicity voor ondernemers, was ik natuurlijk meteen enthousiast.
Media-aandacht voor je bedrijf
''Een goede manier om je bedrijf onder de aandacht te brengen, is in de media verschijnen. Goed voor je zichtbaarheid en naamsbekendheid en aandacht in de media wekt vertrouwen, het maakt dat mensen graag met je willen werken. Toch zijn er nog maar weinig ondernemers die free publicity actief in hun marketingstrategie opnemen.'' aldus de OndernemersPodcast.
Ik roep zulke dingen natuurlijk al jaaaaren. Maar fijn dat oprichter van De CommunicatieHelpdesk Marjolein Hettinga het ook vertelt. Met de hoop om ondernemers te inspireren met de mogelijkheden van free publicity, belde ze mij op. Nog geen 2 weken later staat hij nu online. In de nieuwste aflevering van De OndernemersPodcast zit een media-aandacht expert.
Hoe je als ondernemer in de media komt
Er kwam zelfs een hele lovende tekst bij de podcast. Ze schreef:
''Als er iemand een voorbeeld is van 'practice what you preach', dan is het Jennifer wel. Ze staat regelmatig in tijdschriften en kranten of wordt geïnterviewd voor radio en tv. En ook haar klanten weet ze in de media te krijgen. Zij kan je dus alles vertellen over free publicity en hoe je als ondernemer in de media komt.''
Wil jij alles weten?
Volg deze podcast en luister aflevering 78 van De OndernemersPodcast via Apple Podcasts, Spotify via: https://decommunicatiehelpdesk.nl/podcast / Oftewel: volgen en luisteren. Ik ben heel benieuwd wat je ervan vindt.