03 oktober 2019 

Hoe kom je in een paginagroot artikel in de NRC? Tips van een pr-goeroe!

Hoe kom je in een paginagroot artikel in de NRC? Tips van een pr-goeroe!

Een paginagroot artikel in de NRC met een interview. Met deze media-aandacht val je gegarandeerd op!

Deze maand stond ik weer in de NRC. Dit keer met een interview over het thema duurzaamheid. En in dit geval: wat kun je eigenlijk zelf doen?

Altijd leuk om hier wat over te vertellen! In dit interview doe ik uit de doeken hoe ik alle hoeken en gaten van mijn appartement benut om afval te scheiden. Op het aanrecht in mijn keuken staan twee rijen met flessen: statiegeld en glas. Daarnaast de weckpot met plastic doppen. De grote doos met papier, naast de bak voor restafval, valt het meest op. Zelfs op de wc kun je niet ontsnappen aan de scheidingsdrang. Er staat een bakje voor lege wc-rolletjes, voor geknutsel op het kinderdagverblijf.

Al met al: een mooi en paginagroot artikel over duurzaamheid.

Lees mijn interview in de NRC: “Maar in welke bak moet dit?”

Wil jij weten hoe de journalist op het idee kwam om mij te interviewen? In mijn online training Zo kiest de media voor jou leer je welke methodes voor directe publiciteit zorgen!

Want wat je droom ook is, gratis publiciteit in magazines, kranten, op radio, tv en bij digitale media tilt jouw business direct naar een hoger niveau.

Ontdek:

  • hoe je voor je eerste gratis mediapublicatie zorgt;
  • hoe je de juiste media kiest, zodat jouw ideale klant je moeiteloos vindt;
  • en hoe jij je bedrijf én jezelf uniek maakt en je daarmee onderscheidt van de concurrent!

Ben jij klaar om een bekendheid te worden met jouw business?

JA! Ik ben helemaal klaar om te shinen met mijn bedrijf!

In deze vlog vertel ik meer over de kracht van goede pr. Ben je benieuwd wat publiciteit voor jou kan doen? Plan een vrijblijvend, gratis 15-minutengesprek in en informeer naar de mogelijkheden. Ik help je graag!

Over de schrijver
Jennifer Delano is de meest spraakmakende freepublicityspecialist van Nederland. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor pr. Schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om free publicity aan te trekken.
Reactie plaatsen