11 april 2017 

De grootste verandering in contentmarketing en monitoring

De grootste verandering in contentmarketing en monitoring

Wat is de grootste verandering in contentmarketing? Begin oktober 2016 bezocht ik de nieuwste updateworkshop van Clipit. Dit is wat ik er leerde.

Contentmarketing en de komst van nieuwe media

Begin oktober 2016 was ik aanwezig bij de nieuwste updateworkshop van Clipit. Deze keer ging het over contentmarketing en monitoring. Door de komst van nieuwe media is het medialandschap veranderd.

Van push- naar pullmarketing: luisteren is key

De grootste verandering is die van push- naar pullmarketing. Het belangrijkste effect is dat luisteren key is geworden. Naar aanleiding van wat je hoort is het mogelijk om waardevolle content te maken.

Wil je meer weten over contentmarketing? Begin dan hier!

Ben jij benieuwd hoe je contentmarketing kunt inzetten voor jou bedrijf? Ik zet mijn belangrijkste tips op een rijtje.

Haal tientallen berichten voor socialmedia uit één blog

je nieuwste blog staat op je website. Maar hoe krijg je de mensen erheen? Dat doe je door erover te posten op social media. En wist je dat je vaak tientallen socialmediaposts uit één blog kunt halen?

In “Haal tientallen berichten voor socialmedia uit één blog”  lees je hoe je dat doet.

Zorg dat je deze vijf soorten blogs op jouw website hebt staan

Mensen die op jouw website terechtkomen, zitten in vijf fases. Om ze allemaal wat te kunnen bieden, raad ik je aan voor alle fases goede blogs te bieden.

Ontdek welke vijf blogsoorten echt niet mogen ontbreken op jouw website. 

Een eigen Instagramaccount voor je kantoorhond? Dit is wat je moet weten!

Kan een huisdier jou bekender maken? Je zou denken van niet. Maar niets is minder waar. De hond van Esther zorgde voor een interview in Business Insider.

Lees hoe je huisdier op een diervriendelijke manier kan bijdragen aan jouw publiciteit.

Voorkom deze blunders op je zakelijke website

Als mensen je googelen komt je website als eerste naar boven. Als die niet op orde is gaan ze weg en komen ze nooit meer terug.

Zorg dat je deze fouten niet maakt op je zakelijke website.

Tweet de juiste berichten op je zakelijke Twitteraccount

Van zakelijk twitteraar naar schitteren in de media? Met deze tips lukt je dat gegarandeerd!

Ontdek de belangrijkste tips en tricks voor zakelijk twitteren.

Maak je website mediaklaar

Voordat je de media in gaat, moet je zorgen dat jouw website er klaar voor is.

Lees hier hoe je je website zo toegankelijk mogelijk maakt voor pr.

Genereer ideeën voor honderden blogs

Het kan zomaar gebeuren: je hebt een lading blogs nodig. Of in ieder geval één. Maar ja… waar moet die blog over gaan? Gelukkig zijn hier gewoon oplossingen voor.

Genereer inspiratie voor honderden blogs met deze handige online tool

Stuur NOOIT een massamail voor je promotie

Massamails zijn funest voor je promotie. In mijn blog “Binnen 1 minuut stuurde ik een reply op een massamailing en dit is wat er gebeurde …” leg ik uit waarom.

Voorkom deze massamailingfout en ontdek wat wél werkt.

Benieuwd waar jij kansen laat liggen met jouw content?

Ben jij klaar om op te gaan vallen en wil jij zeker weten dat jouw content helemaal klaar is voor de media? Neem dan contact met me op. Voor je het weet sta jij volop te shinen met jouw business!

Plan een gratis 15-minutengesprek in en ontdek waar je nu kansen laat liggen

Over de schrijver
Jennifer Delano is de meest spraakmakende free publicity-specialist van Nederland. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor PR. Jennifer schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om free publicity aan te trekken. Haar missie is om in de aankomende drie jaar een miljard euro aan free publicity te genereren voor innovatie.
Reactie plaatsen