16 april 2024 

Twee pagina's in Flair: een interview en fotoshoot over een reddingsactie

Als pr-agent ben ik trots op de resultaten die ik behaal voor mijn klanten als het gaat om media-aandacht. Natuurlijk deel ik deze successen graag op social media, maar soms lijkt het alsof mensen pas echt geloven wat je doet wanneer je zelf geïnterviewd wordt en deze publicaties deelt.

Achter de schermen bij de fotoshoot: het geweldige team van Flair

Het afgelopen kwartaal had ik het genoegen om geïnterviewd te worden door de redactie van Flair. Deze gelegenheid om mijn verhaal te delen werd vergezeld door een prachtige fotoshoot, mogelijk gemaakt door fotograaf Lidian van Megen, HMUA Ellen Sijm, stylist Jara Masbaitoeboen en de productie van Avec The Agency.

Het was een heerlijke fotodag waar alles op rolletjes liep. De stylist begreep mijn persoonlijke stijl, de make-up paste perfect bij wat ik wilde uitstralen, en de fotoshoot verliep lekker vlot. Was het maar altijd zo...

Jennifer Delano interview en fotoshoot in Flair. Met dank aan fotograaf Lidian van Megen HMUA: Ellen Sijm, stylist: Jara Masbaitoeboen en de productie van Avec The Agency.

Het interview: een terugblik

Het interview ging over een gebeurtenis van vorig jaar, bijna een jaar geleden alweer. Ik bezocht een business-event waar onder andere een nieuwe klant van mij aanwezig was. Terwijl ik achterin inspiratie opdeed, zakte een van de sprekers in elkaar op het podium. Zonder aarzelen rende ik naar voren, gevolgd door mijn klant. Het werd een moment van reanimeren, en gelukkig liep het goed af.

Voor het volledige artikel, klik hier.

Al met al: heb je hulp nodig bij reanimaties en/of media-aandacht –geef maar een gil!  

Over de schrijver
Jennifer Delano is de meest spraakmakende free publicity-specialist van Nederland. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor PR. Jennifer schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om free publicity aan te trekken. Haar missie is om in de aankomende drie jaar een miljard euro aan free publicity te genereren voor innovatie.
Reactie plaatsen