Media-aandacht is voor elk soort ondernemer belangrijk. Toen TaxiPro op zoek ging naar een deskundige om iets te vertellen over wat bedrijven kunnen doen om aandacht te krijgen voor hun werk, kwamen ze bij mij uit. Alle branches kunnen profiteren van public relations en free publicity. Het is super dat TaxiPro dat ook zo ziet. In de tweede aflevering van hun televisieprogramma vertel ik honderduit over creatieve manieren om je als ondernemer te laten zien.
Het online vakblad voor de taxibranche informeert dagelijks professionele taxiondernemers en taxichauffeurs over de ontwikkelingen binnen hun vakgebied. Tijdens het televisie-interview besprak ik de kansen om als zelfstandige of als bedrijf klanten terug te winnen. Het aantrekken van free publicity en de creatieve manieren om jezelf in the picture te spelen, kwamen allemaal voorbij. Vincent Krabbendam van TaxiPro vertelt: “Jennifer Delano van DelanoPR vertelt als deskundige van buiten de taxisector wat bedrijven kunnen doen om positieve aandacht voor hun werkzaamheden te krijgen. Ze gaf handige adviezen.”
Hier is de link naar de uitzending: https://www.youtube.com/watch?v=tGjXeYJBIMQ.