Pr doen anno nu

Pr doen anno nu: ik beantwoord twee veelgestelde vragen.

Ik vind zelf langdurige samenwerkingen erg belangrijk, om zo goede zakenrelaties op te bouwen. Maar wat je steeds meer ziet, is dat organisaties aankloppen voor één specifieke campagne waar ze jouw hulp bij willen. Dit moet je voor die klanten dus ook aanbieden.

De echte ‘consumenten’, dus de mensen die iets kopen voor zichzelf, bereik je in Nederland vooral via media zoals de Telegraaf, het AD etc. Ook een kanaal dat je niet moet onderschatten is de radio. Laatst gaf ik een interview op Qmusic en ik kreeg na afloop ontzettend veel berichten van bekenden over dit interview. Zelf had ik helemaal niet door dat er nog zo veel mensen naar de radio luisteren. Mensen doen dit in de auto vrijwel altijd en bijvoorbeeld ook op werk.

Ben jij klaar om op te vallen en ben je benieuwd wat goede pr kan opleveren voor jouw bedrijf? Volg dan mijn online training Zo kiest de media voor jou!  Voor nog geen vijf tientjes leer je hoe jij een bekendheid word met jouw business!

Lees meer over mijn online training Zo kiest de media voor jou!

Over de schrijver
Jennifer Delano is de meest spraakmakende freepublicityspecialist van Nederland. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor pr. Schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om free publicity aan te trekken.
Reactie plaatsen