31 maart 2013 

Persoonlijke talenten: PR voor artiesten en artistieke ondernemers

Persoonlijke talenten: PR voor artiesten en artistieke ondernemers

Persoonlijke talenten – Even terug naar het artiestenvak waar ik ooit in zat. Is PR daar ook nodig?

Persoonlijke talenten 

Vorige week was ik een van de trainers tijdens de Talentenbeurs.  Dé plek om jouw persoonlijke talenten in het artiestenvlak uit de kast te halen. Uiteraard was ik daar met als doel: hoe promoot je jezelf nu (beter)? De artiestenbranche waar ik jarenlang in heb gewerkt, daar stond ik weer middenin. En met plezier, het is toch fantastisch om te kunnen ondersteunen wanneer mensen hun creatieve persoonlijke talenten gaan benutten. Hoe ik daar terecht kwam? Sandra Rake vroeg mij of ik wilde bijdragen. Natuurlijk!

PR is in elk vak nodig

Soms heb je als ondernemer het gevoel het gevoel dat bij de start van een nieuw bedrijf, alles wat bij je vorige bedrijf heb neergezet ophoud. Wat zonde! Je hebt juist zoveel geleerd van je vorige baan / ondernemersavontuur. En wat is er leuker dan af en toe terug te gaan naar de wereld waar je ooit in bent begonnen?

Ik heb weer mogen leren tijdens het Talentenbeurs weekend. PR is in elk vak nodig. Ook als je artistiek met jouw persoonlijke talenten aan de gang wil. Ook als je als model of acteur aan de slag gaat. Ik schreef er eerder zelfs mijn eerste echte boek over – Je Doelen Bereiken Als Model.

Aan het begin vroeg ik mij af:  kunnen aanstaande artiesten ook iets met PR Goeroe? 
Jazeker, ik verwacht er een aantal tijdens de aankomende editie van www.waaromkenikjeniet.nl. De nieuwe social media profielfoto hebben ze waarschijnlijk niet nodig, maar het netwerk en leren hoe je jezelf op de kaart zet – gaat ze vast verder helpen!

Je las een artikel van Jennifer Delano, freepublicityspecialist en pr-expert

Benieuwd wat free publicity kan doen voor jouw bedrijf? Start met opvallen!

Over de schrijver
Jennifer Delano is de meest spraakmakende free publicity-specialist van Nederland. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor PR. Jennifer schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om free publicity aan te trekken. Haar missie is om in de aankomende drie jaar een miljard euro aan free publicity te genereren voor innovatie.
Reactie plaatsen