13 september 2023 
in boeken

Nee zeggen loont! bij Ondernemersnetwerk BNI Hyacint Bollenstreek

Superleuk: ik ben weer gevraagd te komen praten over mijn #1Managementboek Nee zeggen loont! De datum is volgende week donderdag  –  21 september 2023 en het ondernemersnetwerk dat me vroeg is BNI Hyacint Bollenstreek.

Wil je er ook bij zijn? Laat het me weten, dan zorg ik dat je op de lijst komt te staan.

Ze schrijven over de reden waarom ze mij vroegen:
De reden om haar te vragen is natuurlijk haar nieuwe managementboek Nee zeggen loont!, dat wekenlang op nummer één stond bij #Managementboek.nl.

Waar we het over gaan hebben volgende week:
Zij neemt ons mee in haar verhaal achter haar boek en de fascinerende wereld van klanten waarmee je als ondernemer liever niet mee in zee gaat. Of waarvan je achteraf wenste dat je "nee" had gezegd.

BNI Hyacint voorzitter Cindy Meeldijk vult aan: "Speciaal voor ons neemt Jennifer Delano je mee door de zeven meest uitdagende klanttypes die je als ondernemer liever kwijt dan rijk bent. Elk type wordt beschreven en voorzien van waardevolle tips, zodat je ze goed herkent en de volgende keer weet hoe je slimmer hiermee omgaat."

Ook zal Jennifer onthullen hoe ze op het idee kwam om hier een boek over te schrijven en wat zeggen over de verdere plannen. -> Geloof mij maar, er is van alles in beweging hier.

Ze raden ook mijn boek nog even aan:
Haar #boek Nee zeggen loont! is een combinatie van humor en serieuze inzichten. Het is niet alleen bedoeld om te lachen, maar vooral om je te helpen praktische keuzes te maken die niet alleen geld en tijd besparen, maar je ook gelukkiger maken in je ondernemerschap.

En dan komt nu de hamvraag:
Ben jij de 21ste september erbij? Dan zorg ik dat je op de lijst komt staan. Bericht me via www.jenniferdelano.nl/contact 

Liever het boek direct bestellen?
Klik hier: http://www.neezeggenloont.nl

Over de schrijver
Jennifer Delano is de meest spraakmakende free publicity-specialist van Nederland. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor PR. Jennifer schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om free publicity aan te trekken. Haar missie is om in de aankomende drie jaar een miljard euro aan free publicity te genereren voor innovatie.
Reactie plaatsen