13 maart 2024 

Met mijn missie in het magazine Zakenvrouwenclub

Ik sta in het magazine Zakenvrouwenclub. Niet zomaar een magazine, maar een mooie glossy vol ambitieuze dames. 

Tess ter Horst, de oprichter van de Zakenvrouwenclub en de drijvende kracht achter dit magazine, ging niet over één nacht ijs. Ik heb al heel wat publiciteit gekregen voor klanten en voor mezelf, maar dit was een van de meest professionele situaties waarin ik terechtkwam.

Ik kon mezelf zijn op de foto! 

Om in het magazine te komen, werd ik gekoppeld aan een copywriter die me het hemd van het lijf vroeg. Ik mocht alles inhoudelijk controleren en zo kwamen we tot de uiteindelijke versie.

De fotoshoot was ook een aanrader: de make-up kon zoals ik wilde – fijn dat het een keer kon op een manier waarop ik me ook nog mezelf voelde. Ook qua kleding dachten ze mee en waren we blij met alles wat ik zelf had meegenomen. 

Qua fotografie namen ze zoveel tijd als nodig was om tot de juiste beelden te komen. Ik was vrij snel de deur uit om naar de volgende afspraak te gaan. Al met al stond de organisatie als een huis.

Aan het einde van de rit volgde een geweldige lancering van het magazine: offline op een mooie high-end locatie. Ik heb allerlei leuke nieuwe vrouwen (en een paar mannen) ontmoet. 

Nu heb ik een flinke stapel (dat was nog even sjouwen) magazines om uit te delen. Ik kreeg ook nog de digitale versie in het Engels toegestuurd. Ik kijk er blij en trots op terug.

Hieronder de beelden: 



Wil je meer weten over mijn werk als pr-agent? Hier vind je mijn recentste cases.

Over de schrijver
Jennifer Delano is de meest spraakmakende free publicity-specialist van Nederland. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor PR. Jennifer schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om free publicity aan te trekken. Haar missie is om in de aankomende drie jaar een miljard euro aan free publicity te genereren voor innovatie.
Reactie plaatsen