arrow_drop_up arrow_drop_down
10 februari 2020 
in pr

Media-aandacht in het AD

Als je er alleen niet uitkomt, kun je beter om hulp vragen. Niet alleen voor een ondernemersles, maar ook privé. Zo heb ik een groepje vrouwen bij elkaar weten te krijgen voor mijn zogenoemde Women Investment Club. Een journalist vond het een geweldig verhaal en wilde er wat vragen over stellen. Zo kwam ik weer in het AD terecht.

Het hele artikel vind je hier:
https://www.ad.nl/economie/als-de-spaarrekening-niets-oplevert-in-een-beleggingsclub-leer-je-slim-beleggen~afd5048f/.

Weet jij waarmee jij de media in wilt dit jaar en wil je dat ik er een blik op werp? Of heb je geen idee waarmee je de media in wilt, maar wil je dat wel?

Stuur mij een bericht via https://jenniferdelano.nl/contact/.

Over de schrijver
Jennifer Delano is de meest spraakmakende pr-specialist van Nederland. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor pr. Jennifer organiseert zichtbaarheid door (social)media-aandacht, ook wel Uniek PR Rendement genoemd. Creëert nieuws en bedenkt pr- en guerrillamarketing-acties. Schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om in te zetten.
Reactie plaatsen

Cookies...ja, gebruiken we!