08 september 2017 

Ik ben klaar met uitstellen! Zo voer je jouw plannen uit

Ik ben klaar met uitstellen!

Ik ben klaar met uitstellen! Ken je dat? Dat ‘o ja, dat wilde ik ook nog doen’.

Dat briljante idee dat maar op de plank blijft liggen

Normaliter ben ik best wel een ‘do-it-right-now-persoon’, maar op sommige momenten … ook weer net niet. Ken je dat? Dat ‘o ja, dat wilde ik ook nog doen’. Dat ene briljante idee dat maar op de plank blijft liggen. Af en toe kijk je nog eens in je oude aantekeningen en daar vind je het idee weer …

Tijd om zichtbaar te worden

Zo had ik er ook een. Naja, één? Heel wat ideeën liggen klaar. Dit jaar is het wel tijd – en dan ook écht tijd – voor een van mijn plannen. Ik ga een challenge opzetten. En niet zomaar een, maar een die mensen enorm gaat helpen. Mensen gaat helpen klanten te vinden door jezelf te laten zien, door zichtbaar te worden. En wel precies waar jouw klant(en) zich bevinden. Nu hoor ik weleens als excuus om geen pr te doen: de investering. Laat ik dat excuus ook meteen wegnemen: deze challenge is voor ieder ondernemend mens te doen. Hij is kosteloos!

Bereik je ideale klant met free publicity

Het is mijn kans om mensen te helpen met het vinden van klanten. Met het laten zien van hun geweldige plannen en ideeën. Met het vinden van mensen die op zoek zijn naar hun oplossingen. Er zijn zo veel ondernemers die met zo veel plezier mensen willen helpen, maar de ideale klant kunnen ze maar niet vinden. Graag wil ik ze hiermee helpen. Ik heb dezelfde problemen gehad met mijn eerste bedrijf. Goede plannen, geweldige diensten, maar mijn ideale klanten wisten niet dat ik bestond. Toen startte ik met het inzetten van free publicity. Een pr-actie, gepubliceerd op de voorkant van Metro, Spits en het Parool. Het zorgde ervoor dat ik zichtbaar werd en mijn werk ook. Zo kwam ik erachter dat ik hiermee ook andere mensen wilde helpen. Mijn pr-werk werd een feit.

Verschillende manieren van zichtbaar zijn

Nu help ik mkb-bedrijven. Maar ik wil veel meer mensen helpen. Een challenge zorgt ervoor dat ik iederéén kan helpen. En er zijn heel veel meer verschillende manieren van zichtbaar zijn dan de voorpagina van een krant. Heel veel mogelijkheden die ik in de challenge voorbij laat komen. Tussen 7 en 14 september 2017 is dé challenge om meer klanten te vinden door het inzetten van pr. Ben jij of ken jij een ondernemer die meer wil leren over pr en de mogelijkheden? Of ben of ken jij iemand die de puntjes op de i wil zetten of (eindelijk) naar buiten wil met zijn of haar verhaar? Meld je aan via deze site door mijn Ebook te downloaden!

Stop met uitstellen: zo kiest de media voor jou!

Deze challenge is inmiddels voorbij. Gelukkig heb ik wel een leuke deal voor je. Ben jij klaar om te shinen met jouw expertise? In mijn online training Zo kiest de media voor jou leer je welke methodes voor directe publiciteit zorgen!

Je leert:

  • hoe je de juiste media kiest, zodat jouw ideale klant je moeiteloos vindt;
  • hoe je voor je eerste gratis mediapublicatie zorgt;
  • en hoe jij je bedrijf én jezelf uniek maakt en je daarmee onderscheidt van de concurrent!

Ben jij klaar om dé expert te worden in jouw vakgebied?

JA! Vertel me meer over Zo kiest de media voor jou!

In deze vlog vertel ik meer over de kracht van goede pr. Ben je benieuwd wat publiciteit voor jou kan doen? Plan een vrijblijvend, gratis 15-minutengesprek in en informeer naar de mogelijkheden. Ik help je graag!

Over de schrijver
Jennifer Delano is de meest spraakmakende free publicity-specialist van Nederland. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor PR. Jennifer schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om free publicity aan te trekken. Haar missie is om in de aankomende drie jaar een miljard euro aan free publicity te genereren voor innovatie.
Reactie plaatsen