25 september 2025 
in pr

Hoe Sonia Groot met DiscoverAble in de media kwam

De afgelopen maanden heb ik met heel veel plezier samengewerkt met Sonia Groot, de founder van DiscoverAble. Sonia is niet alleen een sympathiek mens, maar ook iemand die precies weet wat ze wil. En wat ze wilde, vond ik geweldig: ze wilde meteen bij de start van haar bedrijf zorgen voor publiciteit.

Heel veel ondernemers vergeten dat. Ze steken al hun energie in hun product of dienst – logisch – maar vergeten dat je ook gezien moet worden. Sonia niet. Zij dacht: dit ga ik slim aanpakken. En zo kwam ze bij mij/ons terecht, bij PRGoeroes.

Samen gingen we aan de slag:

  • We vingen haar nieuws in een scherpe mediapitch.
  • We zochten de juiste primeur.
  • We benaderden de relevante vakmedia.

En toen kwamen de resultaten. Sonia stond in VijftigPlus Magazine, Reisbuzz, WeesMeer… en uiteindelijk zelfs met een paginagroot interview in Trouw. Genieten natuurlijk!

DiscoverAble in de media

Ik vond het echt inspirerend om te zien hoe Sonia haar verhaal durfde te delen en hoe goed de media dat oppikten. Voor mij is dit wederom hét bewijs dat free publicity niet iets is wat je “later wel een keer” doet, maar juist vanaf het begin moet inzetten.

Ik kijk met trots terug op onze samenwerking. Sonia heeft haar bedrijf een vliegende start gegeven en ik mocht daar een steentje aan bijdragen. En dát is precies waarom ik dit werk zo leuk vind.

Heb jij een (nieuw) bedrijf of lanceer jij een nieuwe dienst? Met plezier lanceer ik jouw dienst de media in. Neem even contact op via www.jenniferdelano.nl/contact en dan spreken we elkaar snel!

Hoe Sonia Groot met DiscoverAble in de media kwam, PR-bureau PRGoeroes helpt b2b-bedrijven en tech-start-ups aan publiciteit en media-aandacht


DiscoverAble in de media: amsterdamsdagblad.nl: reisbureau voor mensen met een fysieke beperking vanuit persoonlijke ervaring opgericht

Over de schrijver
Jennifer Delano is de meest spraakmakende free publicity-specialist van Nederland. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor PR. Jennifer schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om free publicity aan te trekken. Haar missie is om in de aankomende drie jaar een miljard euro aan free publicity te genereren voor innovatie.
Reactie plaatsen