02 december 2019 

Het geheim van goede pr: één keer in de media is géén keer in de media

Het geheim van goede pr: één keer in de media is géén keer in de media

Één keer in de media is géén keer in de media. Ontdek het geheim van goede pr.

Goede media-aandacht is doorlopende publiciteit

Ken jij ze? Die ondernemer die nog steeds pocht met die nominatie of ondernemersprijs van 5 jaar geleden? Of die ondernemer met een bijna vergeelde publicatie aan de wand? Dit zijn voorbeelden van de typische ”één keer in de media is géén keer in de media”. Met een publicatie van 5 jaar geleden kun je niet je zichtbaarheid vergroten. Daar heb je meer voor nodig.

Goede media-aandacht is doorlopende publiciteit. Constant interviews. Niet elk jáár wat te melden, nee, meerdere keren per máánd publiciteit. Doorlopende zichtbaarheid.

Ga voor goede pr: zorg dat de media continu voor jou kiest

Want met doorlopende zichtbaarheid:

Ben jij klaar om door te pakken? Om echt te gaan shinen met jouw bedrijf? Ontdek hoe de media keer op keer voor jou kiest!

Ja, ik wil toegang tot deze kennis!

Over de schrijver
Jennifer Delano is de meest spraakmakende free publicity-specialist van Nederland. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor PR. Jennifer schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om free publicity aan te trekken. Haar missie is om in de aankomende drie jaar een miljard euro aan free publicity te genereren voor innovatie.
Reactie plaatsen