Het geheim van goede pr: één keer in de media is géén keer in de media
Één keer in de media is géén keer in de media. Ontdek het geheim van goede pr.
Goede media-aandacht is doorlopende publiciteit
Ken jij ze? Die ondernemer die nog steeds pocht met die nominatie of ondernemersprijs van 5 jaar geleden? Of die ondernemer met een bijna vergeelde publicatie aan de wand? Dit zijn voorbeelden van de typische ”één keer in de media is géén keer in de media”. Met een publicatie van 5 jaar geleden kun je niet je zichtbaarheid vergroten. Daar heb je meer voor nodig.
Goede media-aandacht is doorlopende publiciteit. Constant interviews. Niet elk jáár wat te melden, nee, meerdere keren per máánd publiciteit. Doorlopende zichtbaarheid.
Ga voor goede pr: zorg dat de media continu voor jou kiest
Want met doorlopende zichtbaarheid:
- onderscheid jij jezelf van je concurrent;
- verhoog je je geloofwaardigheid en expertstatus;
- en trek je sneller en gemakkelijker nieuwe klanten aan!
Ben jij klaar om door te pakken? Om echt te gaan shinen met jouw bedrijf? Ontdek hoe de media keer op keer voor jou kiest!