29 juli 2024 
in pr

Dutch PR Awards – opgenomen in dé PR100 van 2024

Trots op onze plaats in de PR100, met dank aan de Dutch PR Awards en 50.000 stemmers.

Deze zomer was ik erbij tijdens de uitreiking van de Dutch PR Awards 2024. Daar werd ook de eerste editie van de PR100 gelanceerd. De lijst van de 100 invloedrijkste mensen in de Nederlandse pr-wereld. Ergens halverwege staat mijn naam! Een mooi resultaat en bevestiging van 20 jaar pr-werk. Met dank aan de 50.000 marketing- en mediaprofessionals die zijn gevraagd te stemmen. 

Van nominatielijst tot PR100

Het onderzoek dat ten grondslag lag aan de PR100 werd uitgevoerd door MediaTest. De lijst werd samengesteld in twee stappen. Eerst konden mensen elkaar voordragen voor de nominatielijst. Ik wil iedereen bedanken voor alle (tientallen!) voordragen en enthousiaste vragen. Daarna werden er 

meer dan 50.000+ professionals in pr, media en marketingcommunicatie uitgenodigd om te stemmen. 

Tussen hele mooie professionals

Het gezelschap is mooi. Op de lijst zijn namen van corporates zoals ABN AMRO, Achmea, Corendon, Greenpeace en KPN en mkb'ers te vinden. Het is natuurlijk een grote eer om tussen zulke collega’s te staan. Daarnaast was het event een mooi moment om te netwerken en van het goede weer te genieten.

En dan komt de belangrijkste vraag: 

Is het jouw tijd?

Wil jij een keer verschijnen op een nominatielijst? Worden geïnterviewd? Praten over je visie op jouw markt in de media? Nieuws rond je bedrijf terugvinden online? Wellicht een keer op de radio of in de krant verschijnen?
Zo ja, laten we het daar eens over hebben!

Neem contact met me op en informeer naar de mogelijkheden.

Over de schrijver
Jennifer Delano is de meest spraakmakende free publicity-specialist van Nederland. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor PR. Jennifer schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om free publicity aan te trekken. Haar missie is om in de aankomende drie jaar een miljard euro aan free publicity te genereren voor innovatie.
Reactie plaatsen