Op maandag 12 juni 2023 vindt er een nieuw Business Inspiratie Booster Event plaats voor directeuren, bij Nederzandt in Noordwijk/ Langervelderslag. Je wordt uitgedaagd en krijgt inzicht in de trends en relevante thema's die impact hebben op je succes voor de komende jaren. Een van die thema's: mijn boek Nee zeggen loont.
Naast de inspirerende sprekers is er ruimte voor interactie, napraten en netwerken onder het genot van een drankje en een hapje op deze unieke en inspirerende locatie aan het strand. Er zijn naast mij nog drie andere mooie thema’s met inspirerende sprekers.
THEMA 1:
Drs. Yousri Mandour van de Lobster Company, met als thema: De strategie van de kreeft
Met zijn prijswinnende managementboek De Strategie van de kreeft, is hij een veel gevraagd spreker over transformatie, innovatie en nieuwe businessmodellen. Daarnaast doceert hij verschillende masterprogramma’s op o.a. Nyenrode. De strategie van de kreeft biedt een inspirerende aanpak voor organisaties die willen groeien en innoveren in een snel veranderende wereld.
THEMA 2:
Toni van Dam van The Social Selling Company met als thema: AI (Artificiële Intelligentie) en Sales
De kansen, de bedreigingen en de Do’s and don’ts van AI, waaronder Chat GPT in Sales. Toni helpt ondernemers en organisaties een plan klaar te hebben om de klanten van vandaag on- & offline van dienst te zijn om salesdoelstellingen te overtreffen. Toni heeft al meer dan 100 organisaties geholpen om succesvol te zijn met Social Selling. Toni is tevens docent op Nyenrode en auteur van het boek: De Kracht van Social Selling.
THEMA 3 is door mij. Ze schrijven hierover:
Jennifer Delano van PRGoeroes met als thema: Hoe ga je om met ongewenste klanten?
Haar boek Nee zeggen loont staat nu een aantal weken op nummer 1 bij managementboek. Iedereen die voor opdrachtgevers werkt, kent ze: klanten voor wie je niet zou moeten willen werken. De anekdotes over dit soort klanten zijn hilarisch, maar de zakelijke kant is minder leuk.
Jennifer neemt je mee door de zeven ergste klanten die je als ondernemer liever kwijt dan rijk bent. Wat levert het op: tijd, geld, energie en geluk, zodat je je kunt focussen op droomklanten.
THEMA 4:
Marco van Well van De Commerciële Revolutie met als thema: Sales als onderscheidend vermogen
Hoe kun je jaarlijks je omzet met dubbele cijfers laten groeien met een hogere marge?
Marco is transitiespecialist bij De Commerciële Revolutie en helpt organisaties bij de transitie naar een toekomstbestendige, sterk onderscheidende en gemeenschappelijk beleefde, ultieme klantbediening.
Meld je aan voor het Business Inspiratie Booster Event
Ben jij de directeur en wil je erbij zijn? Stuur dan een mail naar Rosalie Zwaan rz@d-c-r.nl met je gegevens en welk thema je wilt volgen, of gebruik de QR-code op de poster.