07 juni 2023 
in boeken

Boekpresentatie tijdens lancering Onderneemin Magazine

Bij de lancering van de nieuwste editie van Onderneemin, hét online magazine voor ondernemers, presenteerde Jennifer Delano haar boek Nee zeggen loont, met waardevolle inzichten voor ondernemers.

Afgelopen maand waren ongeveer 50 ondernemers / ondernemende mensen uit de regio Zuid-Kennemerland aanwezig bij locatie Van Beem Buitenleven voor een speciaal evenement. Het evenement markeerde de lancering van de nieuwste editie van Onderneemin, hét online magazine voor ondernemers. Deze keer prijkt Marcel Belt van Marcel's Green Soap op de cover, en aan hem de eer om de nieuwe editie officieel te lanceren.

De gasten werden tijdens de gezellige borrel getrakteerd op heerlijke hapjes, bereid door de chef-kok van Van Beem. Daarnaast was er een proeverij van heerlijke Italiaanse wijnen verzorgd door de Wijnboetiek.

Je begrijpt het al - een prima locatie om te vertoeven en lekker te netwerken. Ik was er ook bij. Henk van de Wall schreef: ''Te midden van dit alles was Jennifer Delano, een specialist in free publicity, aanwezig om haar bestsellerboek Nee zeggen loont te promoten. Haar boek biedt waardevolle inzichten en strategieën voor ondernemers die worstelen met het stellen van grenzen en het maken van keuzes in hun drukke leven.''


Benieuwd naar de nieuwe editie van Onderneemin? Bezoek snel de website en laat je inspireren, motiveren en informeren door de boeiende verhalen van ondernemers uit Zuid-Kennemerland.

Nee zeggen loont: dump de klant voor wie je niet wilt werken

Ontdek de waardevolle inzichten van Nee zeggen loont en transformeer jouw ondernemerschap. Bestel nu je exemplaar.

Jennifer Delano boekpresentatie Nee zeggen loont tijdens lancering onderneemin magazine

Over de schrijver
Jennifer Delano is de meest spraakmakende free publicity-specialist van Nederland. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor PR. Jennifer schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om free publicity aan te trekken. Haar missie is om in de aankomende drie jaar een miljard euro aan free publicity te genereren voor innovatie.
Reactie plaatsen