20 september 2019 

Wat zijn noodzakelijke producten en hoe promoot je ze?

Wat zijn noodzakelijke producten en hoe promoot je ze?

Wat zijn noodzakelijke producten en hoe promoot je ze? Ik leg het uit in deze blog!

Wat zijn noodzakelijke producten?

Afhankelijk van wat jij aanbiedt, stel je een medialijst samen. Die boterham die je vandaag at, of de boter erop… allemaal noodzakelijke producten. Hoeveel iemand verdient, maakt niet veel uit – deze producten worden sowieso verkocht.

Een andere perslijst

Als je een luxeproduct verkoopt – bijvoorbeeld die speciale hagelslag die je lekker vindt -, dan passen daar bepaalde kranten en magazines bij die minder goed passen bij noodzakelijke producten. Een andere perslijst dus.

Wil je meer weten over dit onderwerp? Bekijk dan ook mijn vlog:

Wil je weten hoe jij de juiste media selecteert?

Wil jij weten hoe jij mensen aantrekt voor jouw noodzakelijke product of luxeproduct? Volg dan mijn online training Zo kiest de media voor jou! In deze training leer je alles wat je nodig hebt om keer op keer de aandacht van de media te trekken. Want één keer in de media is géén keer in de media.

Ontdek wat jij kan doen om de media voor jou te laten kiezen! Zodat je sneller en gemakkelijker nieuwe klanten aantrekt en een bekendheid wordt met jouw bedrijf.

Ben jij klaar om te shinen?

JA, ik wil met mijn business in de media!

Over de schrijver
Jennifer Delano is de meest spraakmakende free publicity-specialist van Nederland. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor PR. Jennifer schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om free publicity aan te trekken. Haar missie is om in de aankomende drie jaar een miljard euro aan free publicity te genereren voor innovatie.
Reactie plaatsen