Wat zijn noodzakelijke producten en hoe je die promoot
arrow_drop_up arrow_drop_down
20 september 2019 

Wat zijn noodzakelijke producten en hoe je die promoot

Afhankelijk van wat jij aanbiedt, stel je een medialijst samen. Die boterham die je vandaag at, of de boter erop … allemaal noodzakelijke producten. Hoeveel iemand verdient, maakt niet veel uit – deze producten worden sowieso verkocht. Als je een luxeproduct verkoopt – bijvoorbeeld die speciale hagelslag die je lekker vindt -, dan passen daar bepaalde kranten en magazines bij die minder goed passen bij noodzakelijke producten. Een andere perslijst dus. Wil je weten hoe jij de juiste media selecteert? Wil jij weten hoe jij mensen aantrekt voor jouw noodzakelijke of luxeproduct? Kom dan naar mijn workshop Zo kiezen de media voor jou. Je vindt de link onder deze video. Vragen? Laat het mij gewoon even weten.

Wil jij ook inzichten krijgen in wat jij kan doen om de media voor jou te laten kiezen?
Klik hier om je aan te melden: https://jenniferdelano.nl/zo-kiest-de-media-voor-jou/

Over de schrijver
Reactie plaatsen

Cookies...ja, gebruiken we!