19 augustus 2015 

Welk promotie idee past bij jou en jouw bedrijf?

Promotie idee. Promotie ideeën. Er zijn er honderden online te vinden, maar waar vind je een promotie idee die helemaal past bij jou en jouw business? Die jij ziet zitten om uit te voeren, en waarvan je weet hoe je die uit gaat voeren! Die vind je wanneer je die zelf bedenkt óf samen met andere ondernemers bedenkt. En zou het dan handig zijn om hiervoor de tips en tricks te horen op het gebied van promotie? En ondertussen te netwerken met andere positief ingestelde ondernemers?

Dat kan! Op 8 september 2015 geef ik de workshop ”Waarom Ken Ik Je Niet.” Hierin leer ik je wat jij kan doen om te zorgen dat potentiële klanten jou kunnen leren kennen.

Waarom geef ík deze workshop? 
Omdat ik op dagelijkse basis de promotie doe van bedrijven en ondernemers. Zo rolde ik afgelopen week een pr campagne uit voor SELMS. Dit leverde online publicaties op bij (lokale) nieuwssites (zoals ONSNH, HC Nieuws, Nujij, EZPress), marketingmedia (Socialmedianieuws.nl, Appril365, Emerce) én vakmedia zoals Taxi Pro en PersonenVervoer Magazine. Radiostation BNR interviewde de initiatiefnemer van de app over de mogelijkheden van SELMS.

Tijd om nu te zorgen dat jij jouw doelen gaat bereiken! Tijd om te zorgen dat jij ziet hoe succesvolle PR bureaus effectieve promotiemethodes inzetten én wat deze tot een succes maken. Je leert hoe je promotie kunt inzetten om jouw klantenbestand te vergroten en jezelf te profileren als de professional die jij bent… 

Met de informatie die je krijgt kun je direct aan de slag. Wanneer je zelf promotie wil doen, weet je hierna wat de basics hiervoor zijn. En je loopt met een eigen promotie idee naar buiten!

Ga naar: http://www.waaromkenikjeniet.nl en zorg dat jij erbij bent! 

Over de schrijver
Jennifer Delano is de meest spraakmakende free publicity-specialist van Nederland. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor PR. Jennifer schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om free publicity aan te trekken. Haar missie is om in de aankomende drie jaar een miljard euro aan free publicity te genereren voor innovatie.
Reactie plaatsen