18 september 2019 

Hoe kom je op de televisie bij Lingo?

Hoe kom je op de televisie bij Lingo?

Afgelopen maand was ik op bezoek bij Lingo. Ja ja, dat programma met die blauwe ballen. Je hebt het vast een keer voorbij zien komen. Of vroeger op NPO, of recentelijk op SBS6. Samen met Dorcas van Sosurwo Fonds was ik aanwezig. Het was een hele lijst met testen die we moesten invullen. En helaas kwamen we als koppel er niet doorheen.

Ook in de media? Zorg dat je verhaal klopt

Wil je ook op deze manier in de media komen? Dan kan je verhaal maar beter kloppen. Het is bijzonder handig dat je je verhaal paraat hebt. Dat is aan de ene kant oefenen, maar aan de andere kant ook een kwestie van hard eraan werken. Is jouw verhaal voor de camera nog niet rond of weet je nog niet wat je kunt zeggen om de camera op je gericht te krijgen? Download mijn e-book, zodat je kunt ontdekken hoe de concurrent dit aanpakt, die wel in de media te zien is.

Download mijn gratis e-book en promoot je bedrijf gratis in de media

Zo kiest de media voor jou!

Wil jij ook inzichten krijgen in wat jij kan doen om de media voor jou te laten kiezen? Ik heb een hele fijne en superpraktische online training ontwikkeld waarmee jij in 90 minuten leert wat je nodig hebt om keer op keer in de media te shinen met jouw bedrijf. Investeer een paar tientjes en ontdek wat wel werkt!

Ben jij klaar voor continue media-aandacht en heel veel klanten?

JA! Ik wil een bekendheid worden met mijn bedrijf!

Over de schrijver
Jennifer Delano is de meest spraakmakende free publicity-specialist van Nederland. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor PR. Jennifer schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om free publicity aan te trekken. Haar missie is om in de aankomende drie jaar een miljard euro aan free publicity te genereren voor innovatie.
Reactie plaatsen