01 augustus 2017 
in bloggen

Ondernemerschap: it won't be easy. However, it will be worth it!

Ondernemerschap: it won’t be easy. However, it will be worth it!

It won’t be easy. However, it will be worth it! Deze quote is niet alleen toepasselijk voor leven, maar zeker voor ondernemerschap geschikt. De quote is niet van mij, maar staat in mijn agenda als een quote uit Mattheus 7:13-14.

Niet makkelijk, maar het wel waard

Wanneer je uit het leven wil halen wat erin zit… is het niet makkelijk, maar ermee aan de gang gaan kan het wel waard zijn. En dat is eigenlijk voor ondernemerschap precies hetzelfde. Het hoeft niet makkelijk te zijn, maar wat kan het toch fijn zijn om doelen te behalen.

PR is ook zo. Het is niet makkelijk om te publiceren, maar het wordt het zeker waard. Wat doe jij dat niet makkelijk is, maar het wel waard is?

Bron: http://delanopr.nl/it-wont-be-easy-however-it-will-be-worth-it/

Maak je pr zo makkelijk mogelijk met Zo kiest de media voor jou!

Ben jij klaar om te shinen met jouw expertise? In mijn online training Zo kiest de media voor jou leer je welke methodes voor directe publiciteit zorgen!

Je leert:

  • hoe je de juiste media kiest, zodat jouw ideale klant je moeiteloos vindt;
  • hoe je voor je eerste gratis mediapublicatie zorgt;
  • en hoe jij je bedrijf én jezelf uniek maakt en je daarmee onderscheidt van de concurrent!

Ben jij klaar om dé expert te worden in jouw vakgebied?

JA! Vertel me meer over Zo kiest de media voor jou!

In deze vlog vertel ik meer over de kracht van goede pr. Ben je benieuwd wat publiciteit voor jou kan doen? Plan een vrijblijvend, gratis 15-minutengesprek in en informeer naar de mogelijkheden. Ik help je graag!

Over de schrijver
Jennifer Delano is de meest spraakmakende free publicity-specialist van Nederland. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor PR. Jennifer schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om free publicity aan te trekken. Haar missie is om in de aankomende drie jaar een miljard euro aan free publicity te genereren voor innovatie.
Reactie plaatsen