14 september 2015 

Hoe val je op als ondernemer? Een interview met Bas van Pelt

Hoe val je op als ondernemer? Een interview met Bas van Pelt

Hoe val je op als ondernemer? Ontdek waarom Bas van Pelt opvalt én wat hij hiervoor doet en gedaan heeft.

Waarom valt Bas van Pelt op?

Waarom valt Bas van Pelt op? – In deze video vertelt Bas wat hij heeft gedaan om in heel Alkmaar en omstreken te worden aanbevolen door een specifieke doelgroep.

Elke werkdag post ik een nieuwe blog van mijn interview met Bas van Pelt. Bas van Pelt is ondernemer en trainer van (voornamelijk vrouwelijke) ondernemers. Hij legt uit wat zijn doel als ondernemer is: ‘Het is mijn missie om jou te helpen beseffen dat je een keuze kunt maken. De keuze om je leven weer in eigen hand te nemen. Ik leer je ervoor te kiezen te leven en je dromen te verwezenlijken. Durf te dromen, durf te leven en bereik wat je dacht dat onbereikbaar was.’

Ik heb hem natuurlijk stevig aan de tand gevoeld. En hier vind je een van de resultaten. Wil je alle blogs lezen: download rechtsboven mijn e-book en ik mail je alle blogs in één rij toe. Of like de pagina www.facebook.com/prgoeroe en bekijk daar de updates.

Wat doe jíj om op te vallen?

Nog meer opvallen als ondernemer? Zo kiest de media voor jou!

Ben jij klaar om op te vallen met jouw bedrijf, maar heb je geen flauw idee waar je moet beginnen? Volg dan mijn online training Zo kiest de media voor jou! Voor nog geen 5 tientjes weet jij welke methodes voor directe publiciteit zorgen.

Je leert:

  • hoe jij je bedrijf én jezelf onderscheidt van de concurrent;
  • hoe je de juiste media kiest, zodat jouw ideale klant je moeiteloos vindt;
  • en hoe je voor je eerste gratis mediapublicatie zorgt!

Ga jij ervoor?

JA! Vertel me meer over Zo kiest de media voor jou!

In deze vlog vertel ik meer over de kracht van goede pr. Ben je benieuwd wat publiciteit voor jou kan doen? Plan een vrijblijvend, gratis 15-minutengesprek in en informeer naar de mogelijkheden. Ik help je graag!

Over de schrijver
Jennifer Delano is de meest spraakmakende free publicity-specialist van Nederland. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor PR. Jennifer schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om free publicity aan te trekken. Haar missie is om in de aankomende drie jaar een miljard euro aan free publicity te genereren voor innovatie.
Reactie plaatsen