Gezondheid en pr

Hoe denk je over de trend waarbij het draait om de invloed van voeding op een gezonde levensstijl en welke invloed heeft dit op het public-relationsvakgebied in Nederland?

Ik denk dat deze trend geen invloed heeft op het pr-vakgebied. Wel wordt dit onderwerp steeds meer gepromoot. Zelf kies ik er nu bewust voor om niet met bepaalde organisaties samen te werken. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een maandverbandmerk, dat uitkomt met een nieuw soort maandverband dat vol zit met chemische parfumstoffen. Ik kies er bewust voor om met zulke bedrijven niet samen te werken en ik hoop dat ook andere pr-bureaus ervoor kiezen zulke organisaties niet te promoten. Op deze manier kan er wel een ontwikkeling in de branche ontstaan. Wel zie je op maatschappelijk vlak dat bedrijven er ook steeds minder mee wegkomen wanneer zij schadelijke producten promoten. Vooral op sociale media kun je zo duizenden mensen tegen je krijgen en grote groepen mensen boos maken.

Ontdek de kracht van goede pr: zo kiest de media voor jou!

Kan jouw bedrijf een boost gebruiken maar weet je niet waar je moet beginnen? Volg dan mijn online training Zo kiest de media voor jou! Binnen 90 minuten weet jij hoe je jouw business naar het volgende level tilt!

Lees meer over mijn online training Zo kiest de media voor jou!

Over de schrijver
Jennifer Delano is de meest spraakmakende free publicity-specialist van Nederland. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor PR. Jennifer schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om free publicity aan te trekken. Haar missie is om in de aankomende drie jaar een miljard euro aan free publicity te genereren voor innovatie.
Reactie plaatsen