11 april 2017 

Big Brand Moments en PR: top of mind met 7 pr-momenten per jaar

Big brand moments en PR

Wat zijn Big Brand Moments en hoe zet je ze in voor je PR? Marco de Boer, creatief directeur en bedenker, legt het uit.

Top of mind met 7 pr-momenten per jaar

Big Brand Moments – Volgens creatief directeur en bedenker van Big Brand Moments (BBM), Marco de Boer, heb je maar zeven momenten in het jaar nodig om top of mind te blijven. Vanaf 2016 is dit systeem geïmplementeerd in de pr-aanpak van DelanoPR en het resultaat is nu al zichtbaar. We vroegen aan Marco hoe hij tot dit BBM-model is gekomen.

Lees meer: http://delanopr.nl/big-brand-moments-pr/

Creëer je eigen Big Brand Moments: Zo kiest de media voor jou!

Wat je droom ook is, free publicity in magazines, kranten, op tv, radio en bij digitale media tilt jouw bedrijf direct naar een hoger niveau. Volg mijn online training Zo kiest de media voor jou en ontdek wat werkt

Je leert:

  • hoe je de juiste media kiest, zodat jouw ideale klant je moeiteloos vindt;
  • wat je nodig hebt voor jouw pr-plan;
  • hoe je voor je eerste gratis mediapublicatie zorgt;
  • en hoe jij je bedrijf én jezelf uniek maakt en je daarmee onderscheidt van de concurrent!

Ben jij klaar om je droom te boosten?

Yes! Vertel me meer over Zo kiest de media voor jou!

In deze vlog vertel ik meer over de kracht van goede pr. Ben je benieuwd wat publiciteit voor jou kan doen? Plan een vrijblijvend, gratis 15-minutengesprek in en informeer naar de mogelijkheden. Ik help je graag!

Over de schrijver
Jennifer Delano is de meest spraakmakende free publicity-specialist van Nederland. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor PR. Jennifer schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om free publicity aan te trekken. Haar missie is om in de aankomende drie jaar een miljard euro aan free publicity te genereren voor innovatie.
Reactie plaatsen