11 pr lessen van ClipTalk
11 pr lessen van ClipTalk
ClipTalk 2015 leerde mij 11 pr lessen – Inge van der Heijden van Bavaria, Marloes Houtenbos van Sanoma en Charissa Smits van Clipit vertelden over het nut van pr-waarde tijdens ClipTalk. Er waren heel wat lessen te ontdekken.
Hierbij de mooiste pr lessen:
- Advertentiewaarde is niet leidend
- Denk na over taalgebruik
- Ontdek de verborgen schat
- Bedenk wat het doel is van pr
- Er is altijd één iemand blij met de hoogte van de pr-waarde
- Werk samen met stakeholders
- Pas je aan het digitale tijdperk aan
- Doe niet alles tegelijkertijd
- Meet pr-waarde om meerdere redenen
- Waarom gebruiken we media anno 2015?
- En een extra uitspraak …
Uitleg nodig van deze afspraken? Ontdek deze op: http://delanopr.nl/2015/10/16/11-learnings-het-verslag-van-cliptalk-2015/
Wanneer ik een persbericht schrijf meet ik de resultaten: op het gebied van pr-waarde, sociaal bereik, het aantal bronnen, wie de bronnen waren en welke de belangrijkste zijn. Handig of handig?
Hoe ontdek jij dat jouw naam wordt genoemd online of offline?
Meer pr voor jouw bedrijf? Zo kiest de media voor jou!
Ben jij klaar om jouw bedrijf in de schijnwerpers te zetten? Volg dan mijn online training Zo kiest de media voor jou. Voor nog geen 5 tientjes ontdek je welke methodes voor directe publiciteit zorgen!
Je leert:
- hoe je de juiste media kiest, zodat jouw ideale klant je moeiteloos vindt;
- hoe je je bedrijf én jezelf uniek maakt en je daarmee onderscheidt van de concurrent;
- en hoe jij voor je eerste gratis mediapublicatie zorgt!
Ben jij klaar om keihard te shinen met jouw bedrijf?
JA! Vertel me meer over Zo kiest de media voor jou!
In deze vlog vertel ik meer over de kracht van goede pr. Ben je benieuwd wat publiciteit voor jou kan doen? Plan een vrijblijvend, gratis 15-minutengesprek in en informeer naar de mogelijkheden. Ik help je graag!