SEO, marketing en promotie: wat hebben ze gemeen en hoe zet je ze in?

SEO, marketing en promotie: wat hebben ze gemeen en hoe zet je ze in?

SEO, marketing en promotie. Wat hebben die drie gemeen en hoe zet je dit nu in?

 In deze blog leg ik uit hoe ik dé drie – SEO, marketing, promotie – inzet en jij dat ook kan doen.

De basis: een goede website

Alles begint bij de basis. En dat is een goede website. Via https://jenniferdelano.nl/ook-zon-site/
vind je informatie over hoe ik mijn website heb gebouwd. Ik was op zoek naar een nieuwe site die makkelijk was om mee te werken en er goed uit zou zien. En niet onbelangrijk: die mijn vindbaarheid flink positief zou beïnvloeden. Zodra ik blog over een onderwerp publiceer is deze binnen 24 uur via Google te vinden en staat deze vaak bovenaan.

Dit verhoogt mijn kansen om een platform op te zetten dat zorgt dat ik zo snel mogelijk 100.000 mensen vind die ik mag helpen!

Iemand die mijn SEO doet

Naast het bloggen (wat ik zelf doe) heb ik iemand gevonden die mij helpt met het vindbaar worden op belangrijke termen. Dat is Erik van der Velde. Hij deed eerst een test waaruit zo’n 15 focus termen kwam. Hierna is hij gaan richten op het verbeteren van mijn blogs, vindbaar maken op de focus termen en het aanmaken van backlinks. In enkele maanden tijd rolde ik met een handvol van deze zoektermen naar de eerste plaats op Google. Wanneer je ‘PR Bureau Amsterdam’ of ‘Public Relations Amsterdam’ op Google intikt – ben ik direct op de eerste pagina te vinden. Wil jij hem leren kennen? Vul mijn contactformulier in op: https://jenniferdelano.nl/contact/ en ik zorg dat hij contact met je opneemt!

Hoe helpt SEO je promotie?

Wanneer je gevonden wordt op de juiste termen, komen de juiste mensen naar je toe. Dit zorgt dat je sneller naar de benodigde contactmomenten gaat voordat jouw klant jou inhuurt. Aan het einde van de rit helpt alles. Traffic, goed gevonden worden, je sociale media aanpak en alles wat jij verder doet om bekender te worden!

Mijn vraag: waarop wil jij gevonden worden?

Je las een artikel van Jennifer Delano, freepublicityspecialist en pr-expert

Benieuwd wat free publicity kan doen voor jouw bedrijf? Start met opvallen!