Hoe kom je in de Metro? Reageer op een stelling!

Hoe kom je in de Metro? Reageer op een stelling!

Deze maand sta ik in de Metro. In een leuk artikel over de gunfactor van netwerken. Ik kwam aan de publicatie doordat ik regeerde op een stelling over ondernemen.

Netwerkervaringsdeskundige

Ik zie mezelf niet direct als topnetwerker, maar ik ben al mijn hele leven een netwerkervaringsdeskundige. Dat is natuurlijk hartstikke leuk, maar het is vooral heel leerzaam geweest. Want ik heb flinke fouten gemaakt, maar ik ben er nu ook achter wat wél werkt. Het leverde een leuk interview op én er stond een mooie foto bij. Ook dat is leuk.

Jouw naam kwam me bekend voor

In het telefoongesprek met de journaliste vroeg ik haar waarom ze mij had uitgekozen. Er hadden meer dan veertig mensen gereageerd tenslotte. En toen kwam het. Ze zei: jouw naam kwam mij bekend voor. Ze wist niet meer waarvan, maar ze kende mijn naam en dat was de reden dat ze mij uitkoos. Wat is hiervan de les? Het maakt niet uit hoe mensen je kennen, maar zorg ervoor dát mensen jou kennen. Onbekend maakt onbemind, oftewel bekend maakt bemind.

Lees mijn interview in de metro en ontdek al mijn tips en tricks op het gebied van netwerken (én mijn ergste blunders).

Zo kiest de media voor jou!

Ben jij klaar om te shinen met jouw expertise? In mijn online training Zo kiest de media voor jou leer je welke methodes voor directe publiciteit zorgen!

Je leert:

  • hoe je de juiste media kiest, zodat jouw ideale klant je moeiteloos vindt;
  • hoe je voor je eerste gratis mediapublicatie zorgt;
  • en hoe jij je bedrijf én jezelf uniek maakt en je daarmee onderscheidt van de concurrent!

Ben jij klaar om dé expert te worden in jouw vakgebied?

JA! Vertel me meer over Zo kiest de media voor jou!

In deze vlog vertel ik meer over de kracht van goede pr. Ben je benieuwd wat publiciteit voor jou kan doen? Plan een vrijblijvend, gratis 15-minutengesprek in en informeer naar de mogelijkheden. Ik help je graag!