Goede promotie en succes in deze wereld: do's en don'ts

Goede promotie en succes in deze wereld: do’s en don’ts

Maak een dure website.
Leen tienduizend euro om deze te kunnen betalen.
Smeek je vrienden om links naar je website.
Leen nog een keer tienduizend euro, omdat je nog niet genoeg klanten krijgt om de rekeningen te betalen.
Lees een miljoen blogs die je eigenlijk net niet echt iets leren.
Ga toch weer voor een baas werken, omdat het niet echt werkt.
Zorg ervoor dat je niet echt gaat opgeven.
Werk twaalf uur per dag aan onzinnige dingen die andere mensen jou leren om te doen.
Huil erop los omdat het niet werkt.
Schrijf gastblogs. Probeer een podcast op te zetten. Vertel iedereen dat je succesvoller bent dan je echt bent.
Merk dat iedereen succesvoller is dat jij, doordat zij wel een simpele, begrijpelijke aanpak hebben en aan promotie doen om hun business te laten groeien.
Probeer het nog een keer; als zij het kunnen, moet het jou ook lukken.
Zes maanden later lukt het nog steeds niet en zit je nog steeds vast.
Word dronken.
Nu is het klaar.
Zoek een baan.
Het leven is niet wat je ervan verwacht.
Word elke vrijdag dronken, omdat …
Ruïneer je toekomst.
Jouw partner verlaat je.
Ouders, vrienden, familie, kennissen zijn allemaal teleurgesteld.

Of: zet nu jouw promotie eindelijk op, zodat het wél werkt.

Ontdek de kracht van free publicity: plan een gratis 15-minutengesprek in en leer wat wél werkt

Een van de bekendste onderdelen van PR is free publicity. Ik herken welke unieke verhalen waardevol genoeg zijn om media-aandacht te krijgen.

Interviews, gepubliceerde stukken en artikelen zijn geloofwaardiger dan advertenties. Bovendien is free publicity goedkoper om te organiseren in vergelijking met het uitrollen van een dure advertentiecampagne.

Ben jij benieuwd wat free publicity kan betekenen voor jouw bedrijf of event? Plan een gratis en vrijblijvend 15-minutengesprek met me in en informeer naar de mogelijkheden.

Vul het contactformulier in