Jeanine startte haar nieuwe bedrijf – en daar schreef de media over!
Jeanine startte haar nieuwe bedrijf – en daar schreef de media over!
Met je nieuwe bedrijf in de media? Natuurlijk! Jeanine van Barneveld laat zien hoe je dat doet.
Je nieuwe bedrijf in de media
Afgelopen jaar koos Jeanine van Barneveld ervoor om haar bedrijf te rebranden. Ze heeft als doel om verder te groeien naar een household naam in directiesecretaresseland. Ze lanceerde haar managementondersteuningsbureau Mo Barnes met een offline opening. Samen met Guido van Woerkom (oud-hoofddirecteur van de ANWB) knipte zij het rode lint door en was de opening een feit. Onderneemster Jeanine van Barneveld wilde het moment niet alleen op social media teruglezen. Ze wilde graag met een ‘’bang’’ starten, daar hielp ik haar graag bij.
Na het schrijven van een briefing met daarin de belangrijkste stukken informatie die we richting de media wilden hebben, schreven we het persbericht. Met daarbij de foto’s van de opening van Jeanine en Guido in actie gingen we richting de media. We kozen voor de focus op de vakmedia en de lokale media. Het leverde mooie publiciteit op in diverse nieuwsmedia en locale media. De Digitale Stad Nieuwegein, Hét Ondernemersbelang en WeesMeer besloten te publiceren over de opening. Daarbij schreef InDeBuurt over de nieuwe naam. Sindsdien besloot ook het NRC over het bedrijf te publiceren.
Dit is wat Jeanine van Barneveld erover schreef:
‘’Jennifer weet hoe ze de zichtbaarheid voor je bedrijf verhoogd. Ze heeft de PR voor de lancering van Mo Barnes tot in de puntjes verzorgd. Het was op alle fronten een Big Brand Moment. De aanpak van Jennifer is menselijk, spot on en proactief. Zij weet de juiste toon te raken en de beste wegen te bewandelen. Klanten hebben het er nog steeds over. Voor bedrijven die ook willen weten wat PR voor ze kan betekenen en welke voordelen dit heeft, beveel ik Jennifer van harte aan.’’
Ook jouw nieuwe bedrijf in de media? Ik help je graag
Ook een rebranding of opening in de planning? Of juist helemaal geen idee waarmee je de media in kan? Ik spar er graag met je over! Plan een vrijblijvend 15-minutengesprek en informeer naar de mogelijkheden.
Je las een artikel van Jennifer Delano, freepublicityspecialist en pr-expert
Benieuwd wat free publicity kan doen voor jouw bedrijf? Start met opvallen!
- Ontdek dé 7 redenen waarom de concurrent wel in de media komt en jij niet.
- Volg mijn online training: Zo kiest de media voor jou!
- Gegarandeerd zichtbaar in de media met jouw persbericht? Laat mij je helpen!
- Eerst even bellen? Plan een gratis 15-minutengesprek in.