De ene ondernemer verdient €8.234,00 met zijn bedrijf terwijl de ander €34.8878,00 winst behaalt met exact hetzelfde pr-budget...

Wie van de twee ben jij?

Ik ben het helemaal met je eens, bovenstaand weer zo’n lelijke headline die ook nog eens hartstikke schreeuwerig overkomt en daar kan ik je geen ongelijk in geven. Ik zal direct vertellen waarom ik dit doe; omdat het opvalt. Ik wil namelijk dat het opvalt, omdat hetgeen dat ik je te vertellen heb wel eens heel belangrijk kan zijn. Voordat ik precies ga vertellen waarom deze pagina zo belangrijk kan zijn, wil ik je eerst vertellen waarom de meeste mensen niet succesvol zijn. Dit zijn de 3 grootste redenen waarom de meeste mensen geen succes behalen:    


  Reden #1 : Voldoende kennis, de juiste instelling maar een beroerd PR beleid. Ok, je weet precies wat je moet doen, je hebt de juiste instelling, maar je hebt een beroerd PR beleid. Je kunt nog zo hard werken, nog zoveel weten van PR, maar wanneer je een “slecht” beleid hebt zul je altijd achter de feiten aan blijven lopen. 


  Reden #2 :  De juiste instelling, een goed PR beleid, maar een gebrek aan kennis Je kunt niet alles weten! Wanneer jij de juiste instelling hebt en een goed PR beleid hebt, maar je krijgt bij interesse maar niet die publicaties eruit, dan bloed je business alsnog dood…


Reden #3 : Voldoende kennis, een goed PR beleid, maar de verkeerde instelling. Wat bedoel ik precies met de verkeerde instelling? Je onderneemt geen actie! Kijk, echt moeilijk is het allemaal niet, maar je moet er natuurlijk wel wat voor doen. Snel rijk worden zonder er ook maar iets voor te doen bestaat namelijk niet.

Wanneer iets te mooi is om waar te zijn dan is dat het vaak ook.

Wat is dan de meest succesvolle combinatie om in de publiciteit te scoren?

Je voelt hem al aankomen… Je moet over de juiste kennis beschikken, je moet een top verhaal hebben, maar je moet wel even actie ondernemen. Ik ben eigenlijk op zoek naar iemand met de juiste instelling, maar je hoeft niet de juiste kennis te hebben op gebied van PR, je hoeft geen technische kennis of een website te hebben, maar je zult wel actie moeten ondernemen, anders werkt het handboek dat ik hier aanbied simpelweg niet…


Waarom zou je naar mij moeten luisteren?

Vijftien jaar geleden had ik een bedrijf, maar nog geen klanten. Graag wilde ik adverteren in diverse bladen waar mijn doelgroep zich bevond. Maar ik had hiervoor geen marketingbudget. Free Publicity was de sleutel. Met een gerichte PR aanpak kwam ik gratis in kranten/radio/televisie en op honderden websites. Hierdoor konden duizenden mensen mij vinden en mocht ik hen richting werk promoten. 


De laatste jaren heb ik met mijn PR bureau ook bedrijven mogen ondersteunen in hun PR, zoals in de laatste maanden SuperBra, Topbloemen en Quinyx. Voor mijn werk als PR agent heb ik een JCI Internet Award gewonnen en ben ik drie jaar lang opgenomen in de lijst van meest succesvolle vrouwen van Nederland; Viva400. Daarnaast ben ik zelf op dagelijkse basis in de publiciteit te vinden. Ik verschijn (en daarmee mijn bedrijf) in kranten, op de radio en tv. Met mijn PR bureau heb ik tientallen bedrijven geholpen met het succesvol opzetten en uitvoeren van een Free Publicity beleid en honderden zzp'ers uitleg gegeven hoe ze dit zelf kunnen doen.

Door 2 sleutels toe te passen mocht ik in de domeinraad plaatsnemen.

Het hoger onderwijs heeft een eigen medezeggenschapsvorm, die recht moet doen aan de bijzondere positie van studenten naast het hogeschoolpersoneel. Ook de HvA is in het bezit van zo’n medezeggenschapsraad. Als deeltijdstudent Communicatie Management besloot ik een gooi te doen naar een van de plekken in de domeinraad. Er was een week bestempeld als dé campagneweek. In deze week paste ik twee sleutels toe en mocht ik met genoeg stemmen in de domeinraad plaatsnemen.

Door 1 sleutel uit te werken stond Smart&Sexy op de cover van de Volkskrant, Sp!ts en Parool.

Enige tijd geleden werd het Amsterdamse Koningsplein getransformeerd tot een toneel voor een bijzondere happening ruim 75 vrouwen vierde Rokjesdag. Een aantal weken hiervoor werd ik gebeld met de vraag de pers te verzorgen voor een happening met dansende vrouwen. Door de combinatie van de flashmob en het gekoppelde nieuws hieraan werd er breed gepubliceerd. Volkskrant publiceerde een grote foto op de voorkant, net als de Sp!ts, Metro, diverse andere bladen en 

websites.

Door de combinatie van 5 sleutels lanceerde Masterpeace succesvol met zowel online als offline publiciteit.

Op de dag dat Prinsjesdag en World Peace Day op één dag viel, zag Masterpeace een mooi moment om uit te pakken. De happening die ik organiseerde zorgde voor unieke beelden (video- & fotomateriaal) en extra publiciteit (naast Shownieuws, RTL Boulevard, NOS, alle grote kranten, Havana etc.).   

'Ik heb opgeschreven welke sleutels ik gebruik bij het opzetten van elke PR actie die ik op mijn pad krijg als PR agent'

De manieren om publiciteit te creëren waarmee klanten jou vinden én de publiciteit voor een bedrijf organiseren, is te vinden in mijn nieuwe handboek: '57 Sleutels Naar PR Succes.' In dit handboek heb ik alle mogelijkheden opgeschreven waarmee je nieuws kan maken en free publiciteit kan vasthouden.


null



Met deze handleiding ontdek je:

  • Hoe je jezelf/jouw bedrijf uniek maakt
  • Een aantal methodes die tot directe publiciteit kunnen zorgen
  • Hoe je op vijf manieren naar je bedrijf kan kijken en het nieuwswaardig maakt
  • Aan welke voorwaarden een gepubliceerd gesprek moet voldoen (Sleutel 41)
  • Hoe je aan een aantal directe promotie links naar je website komt
  • Hoe je de aandacht van de media vasthoudt
  • Hoe je zorgt dat je altijd op de hoogte wordt gehouden van online publiciteit
  • Zeven voor iedereen toepasbare methodes om zelf nieuws te genereren
  • Meer dan een handvol manieren om je nieuws nog aantrekkelijk te maken
  • Hoe je anderen en jezelf blij kan maken (Sleutel 49)
  • Wat een journalist interessant vindt
  • Hoe je kan zorgen dat jij weet wie wanneer wat over je zegt op internet
  • Hoe je (Sleutel 3) voor een vliegende start zorgt van je bedrijf
  • Hoe journalisten selecteren op nieuws
  • Wat er nodig is om een goed interview te geven
  • 11 out of the box methodes om via social media en traditionele media je in het oog van de media aandacht te spelen
  • Met PR uit verrassende hoeken je werk kan halen (Sleutel 54)
  • De inleiding laat je zien waarvoor je PR allemaal kan inzetten
  • Hoe je (Sleutel 2) voor een eerste publicatie zorgt
  • Hoe je zorgt dat je behaalde publiciteit blijvend voor je werkt (Sleutel 18)

Het is een hands on handleiding waarbij je direct aan de slag kan met jezelf en je bedrijf te promoten. Een voor een worden de sleutels met uitleg neergezet zodat jij weet hoe je je free publicity werft!

Deze handleiding is niet voor iedereen geschikt:

Ben jij bang om te groeien, voor publicaties of kun je een stroom van nieuwe klanten niet aan? Heb je geen product dat je verkoopt of is succes niet iets waar je blij van word? Of is het zo dat je product slecht is? Deze sleutels zullen je dan alleen maar verder van huis brengen. Dan is dit handboek niet voor jou geschreven.

Dit is wat anderen erover zeggen

'Met plezier heb ik je Ebook gelezen. Als nieuwe voorzitter van de Meet Kate foundation en met een plannen voor de lancering van een fashionable T-shirt collectie voor dit goede doel, kan ik de tips goed gebruiken. Iedere kans om in de publiciteit te komen of meer followers te krijgen, moeten we aangrijpen. Bedankt! Het lijkt me erg leuk om ook in de toekomst nog van je deskundigheid te kunnen leren.' 


Stichting Meet Kate - www.meetkate.nl 
Myrthe Oostenbach 
'Het gaf mij inzichten en een waar punten waarop ik eindelijk nieuws kan toetsen. Jennifer is enthousiast en leuk. Ik herken dat het nu tijd is een om een plan te maken om PR in te zetten op een eigen manier. naam, bedrijfsnaam en site.'


www.sandrawiggers.nl
Sandra Wiggers 
'Het is een boek met veel goede tips. Een aanrader voor veel vrouwen en mannen!' 


www.modeagenda.nl 

Lisanne Kerrebijn 
Niet Goed Geld Terug Garantie!
 Mocht je de 57 sleutels uitgevoerd hebben, maar geen enkele klant eraan over hebben gehouden?  Geef dit simpelweg binnen 30 dagen in een e-mail aan en je ontvangt direct je geld terug. Ik wil alleen tevreden klanten en wanneer jij na investering het idee hebt dat dit product niet waardevol voor je is, dan stort ik het geld terug.


-dit is de tijdelijke introductieprijs-

€ 57,-
€ 17,- incl. btw

Aanbieding 57 Sleutels Naar PR Succes - PR Goeroe!

Ik behoud me het recht voor om dit totaalpakket elk moment offline te halen dus mocht je terugkomen op deze website kan het aanbod verdwenen zijn.