arrow_drop_up arrow_drop_down
14 september 2019 

Wat is lifetime value? Hier vind je de uitleg.

In deze blog gaan we het hebben over de betekenis van ‘lifetime value’. De waarde van de klandizie van een bedrijf is het totaal van de lifetime value van alle klanten. Daarmee wordt eigenlijk bedoeld: hoeveel geeft een klant uit gedurende de gehele tijd dat hij klant is? Een loyale klant van een pizzeria wordt geschat op zevenduizend euro. Een trouwe Mercedes-rijder op meer dan drie ton. Oftewel: een loyale klant is geld waard en niet alleen voor luxeproducten, het onderwerp van mijn volgende blog.

Wil jij ook inzichten krijgen in wat jij kan doen om de media voor jou te laten kiezen?
Klik hier om je aan te melden: https://jenniferdelano.nl/zo-kiest-de-media-voor-jou/

Over de schrijver
Jennifer Delano is de meest spraakmakende freepublicityspecialist van Nederland. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor pr. Schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om free publicity aan te trekken.
Reactie plaatsen

Cookies...ja, gebruiken we!