17 oktober 2018 

Wat doe je met een oud interview?

Wat doe je met een oud interview?

Ik krijg de vraag helaas niet vaak genoeg. Ik ken vooral veel mensen die álles wat zij oud vinden van hun site verwijderen. En dat is enorm zonde! Want als jij een eenmanszaak hebt, moet je daar trots op zijn. Logo’s op je homepagina van bedrijven die jou hebben vermeld, blijven relevant. Ook al is het misschien wat langer geleden.

Haal je oude interview van je website af!

Een vriendin van mij was ook zo erg. Anderhalf jaar geleden zat ze in een video van een groot merk en vertelde ze daar over haar werk. De video was te zien op alle televisiekanalen van Nederland. Relevant: helemaal! Professioneel: helemaal! Wat deed ze? Na een paar maanden haalde ze de video van haar site af. ”Het was toch oud en alweer een tijdje geleden.” NEE, ZONDE!

Wat doe je met een oud interview? Laat het zien! Jennifer Delano PR pr-bureau Delano-PR media-aandacht voor ondernemers

Laat de logo’s zien van waar je eerder bent gepubliceerd

Enerzijds begrijp ik het wel. Ik zit er ook niet op te wachten om al mijn interviews een voor een op mijn site te plaatsen. Vooral niet die eerste paar die ik heb gegeven. Maar daar heb ik het niet over. Ik heb het over logo’s laten zien, van waar jij eerder bent gepubliceerd. En dat is óók dat radio 1-interview van vijf jaar geleden. Dat is ook dat kleinere interview in dat lokale magazine. Of die keer met jouw huisdier op SBS6 (ik ken iemand die Hart van Nederland hiermee haalde). Wees trots op wat je hebt gedaan en laat het zien! En dat kan ook zo simpel als op http://www.DelanoPR.nl.

Laat mij eens zien hoe jij dit doet. Zet je pagina waarop je dit doet hieronder als comment!

Tot slot: wees niet alleen zuinig op je oude interviews, zorg ook voor nieuwe!

Zoek jij nieuwe manieren om jezelf en je bedrijf in de spotlights te zetten? Volg dan mijn online training Zo kiest de media voor jou! Binnen 90 minuten weet jij hoe je jouw business naar het volgende level tilt!

Lees meer over mijn online training Zo kiest de media voor jou!

Over de schrijver
Jennifer Delano is de meest spraakmakende free publicity-specialist van Nederland. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor PR. Jennifer schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om free publicity aan te trekken. Haar missie is om in de aankomende drie jaar een miljard euro aan free publicity te genereren voor innovatie.
Reactie plaatsen