15 september 2015 

Wat betekent zichtbaarheid als ondernemer voor Bas van Pelt?

Wat betekent zichtbaarheid als ondernemer voor Bas van Pelt?

Wat betekent zichtbaarheid als ondernemer? – In deze video legt Bas van Pelt uit wat zichtbaarheid voor hem betekent. En wat zichtbaarheid jou kan opleveren als ondernemer.

Elke werkdag post ik een nieuwe blog van mijn interview met Bas van Pelt. Bas van Pelt is ondernemer en trainer van (voornamelijk vrouwelijke) ondernemers. Hij legt uit wat zijn doel als ondernemer is: ‘Het is mijn missie om jou te helpen beseffen dat je een keuze kunt maken. De keuze om je leven weer in eigen hand te nemen. Ik leer je ervoor te kiezen te leven en je dromen te verwezenlijken. Durf te dromen, durf te leven en bereik wat je dacht dat onbereikbaar was.’

Ik heb hem natuurlijk stevig aan de tand gevoeld. En hier vind je een van de resultaten. Wil je alle blogs lezen: download rechtsboven mijn e-book en ik mail je alle blogs in één rij toe. Of like de pagina www.facebook.com/prgoeroe en bekijk daar de updates.

Waarom vind jij zichtbaarheid belangrijk?

Boost je zichtbaarheid als ondernemer: Zo kiest de media voor jou!

Kan jouw bedrijf een zichtbaarheidsboost gebruiken, maar weet je niet waar je moet beginnen? In mijn online training Zo kiest de media voor jou en leer je welke methodes voor directe publiciteit zorgen! Voor nog geen vijf tientjes ontdek je wat écht werkt.

Je leert

  • hoe je de juiste media kiest, zodat jouw ideale klant je moeiteloos vindt;
  • hoe je voor je eerste gratis mediapublicatie zorgt;
  • en hoe jij je bedrijf én jezelf onderscheidt van de concurrent!

Ben jij klaar voor meer zichtbaarheid met jouw bedrijf?

JA! Vertel me meer over Zo kiest de media voor jou!

In deze vlog vertel ik meer over de kracht van goede pr. Ben je benieuwd wat publiciteit voor jou kan doen? Plan een vrijblijvend, gratis 15-minutengesprek in en informeer naar de mogelijkheden. Ik help je graag!

Over de schrijver
Jennifer Delano is de meest spraakmakende free publicity-specialist van Nederland. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor PR. Jennifer schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om free publicity aan te trekken. Haar missie is om in de aankomende drie jaar een miljard euro aan free publicity te genereren voor innovatie.
Reactie plaatsen