07 januari 2020 

Terugblik 2019 – Op bezoek in Utopia

Terugblik 2019 – Op bezoek in Utopia

Het doek is net een paar weken geleden gevallen voor Utopia. Het is ‘fout’, maar wel lekker. Ik ben een Utopiakijker. Elke keer als er weer iemand naar huis ging, dacht ik nu wordt het vast niets meer. Maar toch bleef het boeiend en bleef ik kijken. Voor mijn verjaardag vorig jaar heb ik tickets gekocht voor de markt. Het hele gezin de auto in gekregen en erheen. Ter plekke werden we gefouilleerd, besnuffeld door een drugshond, liepen we door een metaaldetector, tekenden we allemaal formulieren én mochten we ook nog even met die formulieren op de foto (samen met mijn peuter). Terwijl ik alleen maar even een rondje wilde lopen en kijken. Dat is aardig gelukt: hapje, drankje en een rondje lopen. Ik dacht er anoniem mee weg te komen. Maar de camera vond mij…

De foto van ons als gezin hangt op de koelkast. Maandenlang na het bezoek riep mijn dochter elke keer als we Utopia keken: ”Daar ben ik ook geweest, mama!”

Utopia - Op de markt in televisieprogramma Utopia Jennifer Delano DelanoPR Public Relations Free publicity pr bureau in de media komen persbericht

Waar denk jij aan terug als jij aan 2019 denkt?

Ontdek de kracht van free publicity voor jouw bedrijf

Ben jij ondernemer en ben je benieuwd wat free publicity voor jou kan betekenen? Plan een GRATIS 15-minutengesprek met me in en informeer naar de mogelijkheden!

Over de schrijver
Jennifer Delano is de meest spraakmakende free publicity-specialist van Nederland. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor PR. Jennifer schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om free publicity aan te trekken. Haar missie is om in de aankomende drie jaar een miljard euro aan free publicity te genereren voor innovatie.
Reactie plaatsen