10 oktober 2018 

Hoe kom je in de Telegraaf? Ik gaf een interview over het vastleggen van officiële zaken

Hoe kom je in de Telegraaf? Ik gaf een interview over het vastleggen van officiële zaken

Hoe kom je in de Telegraaf? Met een interview in een grote krant verhoog je je expertstatus als ondernemer en bereik je in één keer honderdduizenden lezers. Een gegarandeerde boost voor je business dus.

Geïnterviewd over financiële zaken en de lessen die ik hieruit leerde

Dit kwartaal deed ik een interview voor de Telegraaf. Het ging over financiële zaken en lessen die ik hieruit heb gehaald. En dat zijn er heel wat. Vooral dat het belangrijk is om officiële zaken vast te leggen. Want als je dat niet doet, kan dit een hele dure grap zijn. Maar het ging ook over de mooie zaken die geld kunnen opleveren. Mooie plekken bezoeken of andere mensen helpen. Geld … het heeft verschillende kanten.

Hoe kom je in de Telegraaf? Jennifer Delano pr-bureau Amsterdam DelanoPR media-aandacht in de media publicatie

Wil jij ook geïnterviewd worden door een grote krant? Laat mij je helpen!

Door jouw expertise te delen in de krant of op televisie wordt jij dé go-to-persoon in jouw branche. Ben jij klaar om te shinen met jouw bedrijf? Neem dan contact met me op. Met een persbericht op maat kom jij gegarandeerd in de media!

Plan een gratis 15-minutengesprek en informeer naar de mogelijkheden.

Over de schrijver
Jennifer Delano is de meest spraakmakende free publicity-specialist van Nederland. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor PR. Jennifer schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om free publicity aan te trekken. Haar missie is om in de aankomende drie jaar een miljard euro aan free publicity te genereren voor innovatie.
Reactie plaatsen