arrow_drop_up arrow_drop_down
24 januari 2020 

Te druk voor pr? Dit is de oplossing...

Met regelmaat hoor ik het: ondernemers die zo druk zijn met van alles en nog wat dat ze te druk zijn voor pr. Dat is heel begrijpelijk. Voordat je het weet, ben je drukker met werken ín jouw bedrijf dan áán jouw bedrijf. Eerlijkheidshalve gebeurt mij dat ook weleens. Gelukkig stel ik duidelijke weekdoelen. Een dikke aanrader.

Maar goed, ook met mooie doelen is het nog niet gedaan natuurlijk. Vooral niet met publicitaire doelen. Daar is wel wat slim en hard werk voor nodig. Maar hoe zorg je dat jij dit jaar te zien bent? Dat jij dit jaar interviews doet, zodat klanten zeggen dat ze je hebben gezien. Dat er over jou geschreven wordt, zodat prospects sneller voor jou kiezen. Dat het ene interview zorgt voor het andere interview, zodat je wordt herkend als de expert die jij bent?

Er zijn twee routes naar een goed publicitair jaar.

  1. Zelf doen!
    Hiervoor heb ik de workshop ‘Zo Kiest De Media Voor Jou’. Tijdens de workshop leg ik uit wat een boodschap nieuwswaardig maakt. Via deze link kun je je aanmelden en zorgen dat je een ticket hebt voor de aankomende workshop: https://jenniferdelano.nl/zo-kiest-de-media-voor-jou/.
  1. Te druk voor pr, ik wil dat helemaal niet zelf doen!
    Is het nu al duidelijk dat je geen tijd hebt om een workshop te volgen en daarna zelf aan het pr-werk te gaan? Dan kun je beter iemand jouw pr laten doen die de hele dag werkt aan media-aandacht voor mensen. Via dit formulier kun je een berichtje sturen: https://delanopr.nl/contact/. Laat jouw telefoonnummer achter, dan bellen we even.

Maak in ieder geval een keuze. Nu niets doen betekent dat je deze maand publicitair geen stap verder komt. Kies – er is geen slechte keuze. Elke keuze is een stap vooruit.

Over de schrijver
Jennifer Delano is de meest spraakmakende pr-specialist van Nederland. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor pr. Jennifer organiseert zichtbaarheid door (social)media-aandacht, ook wel Uniek PR Rendement genoemd. Creëert nieuws en bedenkt pr- en guerrillamarketing-acties. Schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om in te zetten.
Reactie plaatsen

Cookies...ja, gebruiken we!