18 maart 2016 
in pr

Pr is niet alleen voor grote bedrijven, maar voor alle ondernemers

Pr is niet alleen voor grote bedrijven, maar voor alle ondernemers

Deze hoor ik vaak: pr is alleen voor grote bedrijven. Dat zou toch wat zijn … Alleen grote bedrijven mogen klanten hebben? En een mening hebben? En laten weten dat ze goed zijn in wat ze doen? Ik moet er altijd een beetje om (glim)lachen. Pr is nodig voor iedereen die wat wil. Een beetje promotie is handig wanneer je een passende baan wilt, maar vooral wanneer je als ondernemer klanten wil aantrekken.

Pr is hard nodig voor ondernemers. Een klant kan jou pas vinden wanneer je vindbaar bent. Grote bedrijven en kleinere bedrijven. Het is een totale no brainer, maar wie huur jij in? Iemand die je niet of iemand die je wél kent? Iemand die je kent, hè? Want iemand die je niet kent kun je niet inhuren. Het spreekwoord ”Onbekend maakt onbemind” bewijst het.

Pr is voor bedrijven die groot willen worden

Pr maakt dat bedrijven grote bedrijven worden, en is dus vooral nodig voor bedrijven die groot willen worden. Zichtbaarheid trekt prospects en klanten aan. En die maken het succes.

Pr kan al beginnen door je te laten zien tijdens netwerkborrels. Door elk kwartaal een leuke actie te verzinnen. Door de nieuwsbrief te (her)introduceren. Of door elke zes à zeven weken de media in te gaan én simpelweg gepubliceerd te worden. Ontdek waar jouw potentiële klanten zitten, zorg ervoor dat je daar bent en zichtbaar wordt.

Een eerste stap kan het aanvragen van de PR Quickscan zijn. Je vindt hier de informatie: https://jenniferdelano.nl/pr-quickscan/

Ben je een mkb’er, dan kun je hierheen: http://delanopr.nl/pr-quickscan-voor-bedrijven/

Over de schrijver
Jennifer Delano is de meest spraakmakende free publicity-specialist van Nederland. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor PR. Jennifer schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om free publicity aan te trekken. Haar missie is om in de aankomende drie jaar een miljard euro aan free publicity te genereren voor innovatie.
Reactie plaatsen