11 mei 2017 

Pr-agent gebruikt haarkleur als handelsmerk (interview met Margriet)

Pr-agent gebruikt haarkleur als handelsmerk (interview met Margriet)

Als pr-agent vergroot ik de zichtbaarheid van mijn klanten. Het goede voorbeeld hiervoor geef ik op mijn eigen manier; ik gebruik namelijk mijn haarkleur als handelsmerk. Het vrouwentijdschrift Margriet wilde hier meer over weten en besloot me te interviewen.

Ik verf mijn haar al sinds mijn vijftiende omdat ik mijn eigen kleur (bruin) ontzettend saai vind. Vijf jaar geleden besloot ik het knalrood te verven. Dat was eigenlijk voor de grap, maar de reacties waren zo positief dat ik het zo heb gehouden. Het past goed bij me en mensen onthouden me er beter door.

In mijn werk als pr-agent is mijn haar mijn handelsmerk geworden. Ik ben er blij mee, maar het is wel onderhoudsintensief. Om de kleur mooi te houden zit ik elke drie weken bij de kapper. Tussendoor was ik het zo weinig mogelijk, anders wordt het al snel lichtroze. Ook zwemmen is problematisch: één duik in het chloor is funest.

Mijn killerlook is sowieso niet ouderdomproof, want grijze haren worden met de beste wil van de wereld niet meer rood. Ik geniet er dus nog van zo lang het kan. Over een paar jaar ga ik wel op zoek naar een alternatief.

 

Bron: Margriet is een vrouwentijdschrift dat zich bezighoudt met iets waar heel veel vrouwen in Nederland álles over willen weten: gezond en lekker leven. Daarnaast kunnen de lezers genieten van tips, interviews met experts, trends, weetjes, how-to filmpjes en handige adressen.

Wil jij weten hoe Margriet op het idee kwam om mij te interviewen? In mijn online training Zo kiest de media voor jou ontdek je welke methodes voor directe publiciteit zorgen!

Want wat je droom ook is, gratis publiciteit in magazines, kranten, op radio, tv en bij digitale media tilt jouw business direct naar een hoger niveau.

Je leert:

  • hoe je voor je eerste gratis mediapublicatie zorgt;
  • hoe je de juiste media kiest, zodat jouw ideale klant je moeiteloos vindt;
  • wat je nodig hebt voor jouw pr-plan;
  • en hoe jij je bedrijf én jezelf uniek maakt en je daarmee onderscheidt van de concurrent!

Ben jij klaar om een bekendheid te worden met jouw business?

JA! Ik ben helemaal klaar om te shinen met mijn bedrijf!

In deze vlog vertel ik meer over de kracht van goede pr. Ben je benieuwd wat publiciteit voor jou kan doen? Plan een vrijblijvend, gratis 15-minutengesprek in en informeer naar de mogelijkheden. Ik help je graag!

Over de schrijver
Jennifer Delano is de meest spraakmakende freepublicityspecialist van Nederland. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor pr. Schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om free publicity aan te trekken.
Reactie plaatsen